La Sala de Sant Salvador de Guardiola acollirà aquest dissabte la presentació del llibre "Pedacitos de mis sentimientos". Una obra escrita per Teresa Vilamitjana, veïna del Calvet, que explica el viatge vital d'una mare amb un fill autista. Les frustracions, la lluita i també les alegries que genera aquesta vivència són la base d'un text en què l'autora ha abocat gran part de la seva experiència i sentiments.
I és que Teresa Vilamitjana és mare d'un fill autista. Nascuda a Sant Boi de Llobregat però establerta a Sant Salvador de Guardiola des de jove, Vilamitjana va impulsar la creació, al 2004, de l'Associació de Famliars i Afectats per Trastorns del Desenvolupament (AFATD). Una entitat que des del 2013 està fusionada amb el Centre de Recursos en Trastorns de l'Espectre Autista de la Catalunya Central (CRTEACC), en què l'escriptora segueix vinculada activament.
La presentació del llibre "Pedacitos de mis sentimientos", que es farà dissabte a les 11h a La Sala de Sant Salvador de Guardiola, comptarà, a més, amb l'actuació en directe del cantautor Oscar Martínez (Finding Answers).
Sant Salvador de Guardiola acollirà dissabte la presentació d'un llibre sobre l'autisme
Societat
La guardiolenca Teresa Vilamitjana, és autora de "Pedacitos de mis sentimientos" i mare d’un fill autista
ARA A PORTADA
-
Política Lakshmi Roset atribueix a l'extrema dreta els comentaris masclistes per «dissuadir» les dones Pere Fontanals
-
Política Centenars de comentaris sexualitzats sobre la regidora de la CUP de Moià després d'un vídeo polític a les xarxes Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Els 400 drons enamoren Manresa abans d'un multitudinari Castell de Focs a l'Agulla Pere Fontanals
-
-
Publicat el
09 de maig de 2018 a
les 19:42
Actualitzat el
09 de maig de 2018 a les
19:45
Et pot interessar
-
Societat
Rècord de participació al Concurs de Paelles de la Festa Major Alternativa amb 55 equips
-
Societat
La campanya de donació de sang de Festa Major a Manresa tanca amb 74 donacions
-
Societat
Treballs de pintura provocaran afectacions nocturnes en quatre carrers de Manresa
-
Societat
Obres de telecomunicacions alteraran l'estacionament als carrers Sant Rafael i Maria Aurèlia Capmany
-
Societat
El carrer Barcelona de Manresa tindrà pas alternatiu per obres dilluns
-
Societat
Avinyó inicia actuacions d'urgència a Cal Verdaguer per garantir la seguretat i preservar el patrimoni
