Vista de l'OAC de Sant Vicenç de Castellet. Foto: Catpress
Amb l'objectiu de centralitzar l'atenció ciutadana en una sola oficina per millorar la informació de tràmits i gestions, es va posar en marxa el gener de 2009 l'Oficina d'Atenció Ciutadana de Sant Vicenç de Castellet. Amb motiu del primer any de funcionament d'aquest nou servei, s'ha fet un estudi de valoració tant per part dels professionals que hi treballen com per part dels usuaris. I els resultats han estat una bona valoració per part dels dos col·lectius que, en el cas de la ciutadania, dóna una nota de 8,04 al servei.
Entre alguns dels factors més ben valorats pels usuaris hi ha els horaris d'obertura de l'Oficina, el temps d'espera per a fer-hi gestions, la idoneïtat de la informació que reben i la valoració global dels serveis prestats des de l'OAC.
Durant el primer any, l'Oficina d'Atenció Ciutadana va atendre diàriament una mitjana de 85 trucades, la gestió de gairebé 90 registres d'entrada i sortida i l'atenció presencial d'unes 50 persones.
L'OAC gestiona, entre d'altres tràmits, el registre municipal de documents (llicències d'obres, ocupació de via pública, sol·licitud de bonificacions d'escombraries, compulses de documents, etc.), el cobrament de les taxes municipals, tràmits del padró, casaments civils i parelles de fet, gestions de cementiri, tramitació de carnets de les piscines, inscripcions escolars, recollida d'estris vells, etc.
Sant Vicenç aprova amb nota molt alta el primer any de l'OAC
S'ha portat a terme un estudi de satisfacció entre els usuaris del servei, que li han donat una nota de 8 sobre 10
ARA A PORTADA
-
Osona, Alt Penedès i Bages, les que més recursos han sol·licitat per millorar la transparència local Redacció
-
Ona Bonet afronta a Polònia el repte més gran de la seva carrera amb les millors del món Pere Fontanals
-
Publiquen els resultats del sorteig per gaudir dels actes de la Festa Major des de balcons municipals Redacció
-
-
Aigües Manresa destina més de 2,7 milions d'euros a millorar la xarxa i les infraestructures Pere Fontanals
Publicat el 10 de desembre de 2010 a les 17:05
Et pot interessar
-
Societat Torna el servei socioeducatiu Cal Clic a Sant Fruitós amb l'inici del curs escolar
-
Societat L'app Pukono de la Fundació Althaia compleix 10 anys ajudant persones amb hipertensió i insuficiència renal
-
Societat Mosaic acompanya 295 persones en processos d'inclusió social i inserció laboral durant el 2024
-
Societat La Generalitat adjudica obres de millora a l'estació d'autobusos de Manresa
-
Societat L'Ajuntament de Manresa reasfaltarà més de 13.500 metres quadrats de carrers
-
Societat Manresa rep un pla per rehabilitar sis illes d'habitatges al centre històric