Vista de l'OAC de Sant Vicenç de Castellet. Foto: Catpress
Amb l'objectiu de centralitzar l'atenció ciutadana en una sola oficina per millorar la informació de tràmits i gestions, es va posar en marxa el gener de 2009 l'Oficina d'Atenció Ciutadana de Sant Vicenç de Castellet. Amb motiu del primer any de funcionament d'aquest nou servei, s'ha fet un estudi de valoració tant per part dels professionals que hi treballen com per part dels usuaris. I els resultats han estat una bona valoració per part dels dos col·lectius que, en el cas de la ciutadania, dóna una nota de 8,04 al servei.
Entre alguns dels factors més ben valorats pels usuaris hi ha els horaris d'obertura de l'Oficina, el temps d'espera per a fer-hi gestions, la idoneïtat de la informació que reben i la valoració global dels serveis prestats des de l'OAC.
Durant el primer any, l'Oficina d'Atenció Ciutadana va atendre diàriament una mitjana de 85 trucades, la gestió de gairebé 90 registres d'entrada i sortida i l'atenció presencial d'unes 50 persones.
L'OAC gestiona, entre d'altres tràmits, el registre municipal de documents (llicències d'obres, ocupació de via pública, sol·licitud de bonificacions d'escombraries, compulses de documents, etc.), el cobrament de les taxes municipals, tràmits del padró, casaments civils i parelles de fet, gestions de cementiri, tramitació de carnets de les piscines, inscripcions escolars, recollida d'estris vells, etc.
Sant Vicenç aprova amb nota molt alta el primer any de l'OAC
Societat
S'ha portat a terme un estudi de satisfacció entre els usuaris del servei, que li han donat una nota de 8 sobre 10
ARA A PORTADA
-
Societat El dia es fa de nit: Catalunya viu la totalitat de l'eclipsi amb emoció Arnau Urgell i Vidal | Neus Climent
-
Cultura i Mitjans Manresa recomana anar a peu als miradors per veure l'eclipsi solar de dimecres Pere Fontanals
-
Successos Manresa acumula almenys vuit robatoris en locals de restauració des del juny Pere Fontanals
-
-
Esports Laia Font afronta a Zagreb l'Europeu que obre el calendari cap al Mundial de Rotterdam Pere Fontanals
Publicat el
10 de desembre de 2010 a
les 17:05
Et pot interessar
-
Societat
La Residència Navarcles renova fins al 2030 l'acreditació com a Centre Lliure de Contencions
-
Societat
Prop de 700 persones fan ús de les dutxes i la bugaderia socials de Manresa el 2025
-
Societat
La salmorra torna a vessar al passeig del Riu de Manresa i amenaça els arbres de l'entorn
-
Societat
Sant Vicenç substituirà 570 fanals per tecnologia LED per reduir el consum energètic
-
Societat
Un espectacular estol de cigonyes anuncia a Manresa l'inici de la migració cap a l'Àfrica
-
Societat
La Creu Roja al Bages va atendre 6.635 persones el 2025, un 8,1% més que l'any anterior
