Sant Vicenç de Castellet continua avançant els detalls de la Medalla d'Honor 2017, que aquest any s'entregarà a títol pòstum. Des de la regidoria de Participació Ciutadana s'ha rebut una única candidatura en aquesta segona edició d'aquesta iniciativa de caràcter popular.
La candidatura presentada compleix els requisits del premi i l'ajuntament mantindrà l'anonimat de la persona guanyadora per mantenir el factor sorpresa en el moment del reconeixement. L'acte de lliurament de la Medalla es farà en el marc de la Festa Major el primer cap de setmana de juliol.
Reconeixement popular
La Medalla d'Honor de Sant Vicenç de Castellet és una iniciativa popular que reconeix una persona del municipi que destaqui o hagi destacat en el passat per la seva trajectòria des d'un punt de vista humà, social o professional. L'any passat es va distingir el fundador i president de la Penya Blaugrana de Sant Vicenç de Castellet, Josep Gomàriz.
Sant Vicenç de Castellet lliurarà la Medalla d'Honor 2017 a títol pòstum
Serà en el marc de la Festa Major d'Estiu el primer cap de setmana de juliol
ARA A PORTADA
Publicat el
10 de maig de 2017 a
les 18:44
Et pot interessar
-
Societat
«Ja hem esperat prou»: entitats i veïns bloquegen la C-55 a Manresa per exigir el desdoblament definitiu
-
Societat
Més de 120 usuaris de Sant Andreu Salut participen en la sortida anual a Vilanova
-
Societat
Manresa obre la convocatòria del Premi del Consell de les Persones Grans
-
Societat
Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Mundial de l'Hemocromatosi
-
Societat
Canvis de circulació al Passeig per les obres del carrer Guimerà a partir de dilluns
-
Societat
Manresa desplega la nova ordenança de patinets amb senyalització i una campanya dirigida als joves
