La Medalla de Sant Vicenç de Castellet 2017 ja escalfa motors. Durant tot el mes de març l'Ajuntament obre el termini de presentació de candidatures a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania. La Medalla de Sant Vicenç torna aquest any després de l'excel·lent acollida que aquesta iniciativa va despertar entre els veïns i veïnes del municipi que van sumar un miler de vots. Es tracta d'una distinció ciutadana que reconeix la trajectòria d'una persona arrelada a Sant Vicenç de Castellet. En la primera edició, el reconeixement va ser per a Josep Gomàriz, fundador i president de la Penya Blaugrana de Sant Vicenç de Castellet.
Festa Major d'Estiu
Un cop es recullin les candidatures durant el mes de març es preveu que a l'abril es realitzi la validació de totes i cadascuna de les propostes que se sotmetran a votació popular durant el mes de maig. Durant el mes de juny es farà el recompte i el veredicte es farà públic el juliol coincidint amb la Festa Major d'Estiu.
Grup de treball
De la mateixa manera que es va fer l'any passat, l'Ajuntament coordina un grup de treball en format de comissió de seguiment que lidera tot aquest procés participatiu.
Sant Vicenç obre el termini per rebre les candidatures a la Medalla 2017
Societat
De l'1 al 31 de març tothom qui ho desitgi podrà presentar la seva candidatura a l'Oficina d'Atenció Ciutadana
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa recomana anar a peu als miradors per veure l'eclipsi solar de dimecres Pere Fontanals
-
-
Societat La salmorra torna a vessar al passeig del Riu de Manresa i amenaça els arbres de l'entorn Pere Fontanals
-
-
Successos Restablert el servei de trens entre Lleida i Manresa després de l'atropellament d'una persona ACN
Publicat el
28 de febrer de 2017 a
les 20:52
Actualitzat el
28 de febrer de 2017 a les
20:54
Et pot interessar
-
Societat
Sant Vicenç substituirà 570 fanals per tecnologia LED per reduir el consum energètic
-
Societat
Un espectacular estol de cigonyes anuncia a Manresa l'inici de la migració cap a l'Àfrica
-
Societat
La Creu Roja al Bages va atendre 6.635 persones el 2025, un 8,1% més que l'any anterior
-
Societat
Una reparació d'urgència obligarà a restringir el trànsit a la rotonda dels Dolors
-
Societat
Cardona instal·la nous espais saludables per promoure l'activitat física i la mobilitat sostenible
-
Societat
Un estudi liderat des del Bages reforça el paper del treball social en les decisions al final de la vida
