L'àrea d'Educació de l'Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet ha organitzat un programa d'activitats complert per als escolars del municipi coincidint amb la setmana blanca que tindrà lloc entre els dies 28 de febrer i 4 de març. Sota el lema "Nunavut la terra del gel", s'han preparat tot un seguit d'activitats infantils per a nens i nenes d'entre 3 i 12 anys que podran conèixer millor com és la vida dels esquimals a l'àrtic. L'Ajuntament, amb col·laboració amb totes les AMPES del municipi, proposa aquesta oferta conjunta per als escolars de Sant Vicenç coincidint amb l'aturada de les classes.
Les activitats de lleure del casal tindran com a eix d'animació els inuits, els seus costums i el seu entorn i es portaran a terme a cavall entre el pavelló municipal i l'Escola Sant Vicenç. Els infants participaran en tallers, gimcanes i unes olimpíades àrtiques molt originals. El programa serà entre 9 del matí i 1 del migdia a un preu de 35 euros per infant durant tota la setmana i s'ofereix també la possibilitat de contractar un servei d'acollida de 8 a 9 del matí per 15 euros més.
Les preinscripcions s'han de presentar a l'Oficina d'Atenció Ciutadana fins el proper dimecres 26 de gener. El consistori ha programat una sessió informativa per als pares i mares el dimecres 23 de febrer a la sala d'actes de l'Ajuntament a les 8 del vespre. Les places són limitades. L'organització del casal també compta amb el suport de la Fundació La Xarranca, el CAE i la Generalitat.
Sant Vicenç ofereix activitats per als escolars durant la setmana blanca
Nens i nenes d'entre 3 i 12 anys podran descobrir la vida dels esquimals, a través de l'oferta programada
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de gener de 2011 a les 16:17
Et pot interessar
-
Societat La Cooperativa La Agrícola cedeix a l'Ajuntament de Sant Fruitós un fons documental centenari
-
Societat Bages Ciència Ciutadana reclama més suport per a les persones cuidadores d'Alzheimer
-
Societat Millores al Camí del Grau per evitar l'erosió i millorar el drenatge
-
Societat Cloenda de la 8a edició del programa Universi+ a UManresa
-
Societat Pavimentació del carrer Cardenal Lluch i plaça Independència aquest dissabte
-
Societat Pau Sellart: «La selectivitat em va anar molt bé, però no esperava tenir la millor nota del Bages»