L'àrea d'Educació de l'Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet ha organitzat un programa d'activitats complert per als escolars del municipi coincidint amb la setmana blanca que tindrà lloc entre els dies 28 de febrer i 4 de març. Sota el lema "Nunavut la terra del gel", s'han preparat tot un seguit d'activitats infantils per a nens i nenes d'entre 3 i 12 anys que podran conèixer millor com és la vida dels esquimals a l'àrtic. L'Ajuntament, amb col·laboració amb totes les AMPES del municipi, proposa aquesta oferta conjunta per als escolars de Sant Vicenç coincidint amb l'aturada de les classes.
	
	Les activitats de lleure del casal tindran com a eix d'animació els inuits, els seus costums i el seu entorn i es portaran a terme a cavall entre el pavelló municipal i l'Escola Sant Vicenç. Els infants participaran en tallers, gimcanes i unes olimpíades àrtiques molt originals. El programa serà entre 9 del matí i 1 del migdia a un preu de 35 euros per infant durant tota la setmana i s'ofereix també la possibilitat de contractar un servei d'acollida de 8 a 9 del matí per 15 euros més.  
	
	Les preinscripcions s'han de presentar a l'Oficina d'Atenció Ciutadana fins el proper dimecres 26 de gener. El consistori ha programat una sessió informativa per als pares i mares el dimecres 23 de febrer a la sala d'actes de l'Ajuntament a les 8 del vespre. Les places són limitades. L'organització del casal també compta amb el suport de la Fundació La Xarranca, el CAE i la Generalitat.
Sant Vicenç ofereix activitats per als escolars durant la setmana blanca
Nens i nenes d'entre 3 i 12 anys podran descobrir la vida dels esquimals, a través de l'oferta programada
ARA A PORTADA
- 
													Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals  
- 
													Èxit del Gastrorecup a Manresa: 80 comensals i 1.600 euros per la Fundació del Convent de Santa Clara Pere Fontanals  
- 
													Sant Fruitós adquireix tota la finca de Can Figueras per ampliar el Bosquet i crear la Casa-Museu Pere Fontanals  
- 
													Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals  
- 
													El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals  
Publicat el 19 de gener de 2011 a les 16:17
																			
								Et pot interessar
- 
												 Societat
												El Consell d'Infants de Sant Fruitós inicia un nou curs treballant sobre l'educació per la pau Societat
												El Consell d'Infants de Sant Fruitós inicia un nou curs treballant sobre l'educació per la pau
- 
												 Societat
												Manresa acull una jornada de referència sobre demències i innovació en l'atenció cognitiva Societat
												Manresa acull una jornada de referència sobre demències i innovació en l'atenció cognitiva
- 
												 Societat
												L'Abadia de Montserrat estrena una il·luminació amb més de 40 metres de lluminàries d'alta eficiència Societat
												L'Abadia de Montserrat estrena una il·luminació amb més de 40 metres de lluminàries d'alta eficiència
- 
												 Societat
												Súria inicia la instal·lació dels nous contenidors tancats i fixa el 24 de novembre com a data clau Societat
												Súria inicia la instal·lació dels nous contenidors tancats i fixa el 24 de novembre com a data clau
- 
												 Societat
												Sant Fruitós renova la flota amb tres noves escombradores per reforçar la neteja viària Societat
												Sant Fruitós renova la flota amb tres noves escombradores per reforçar la neteja viària
- 
												 Societat
												Nova senyalització a la cruïlla dels carrers Bruc, Era Esquerra, Martí Julià i Prudenci Comellas Societat
												Nova senyalització a la cruïlla dels carrers Bruc, Era Esquerra, Martí Julià i Prudenci Comellas

 
															 
															 
															 
															 
															