L'àrea d'Educació de l'Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet ha organitzat un programa d'activitats complert per als escolars del municipi coincidint amb la setmana blanca que tindrà lloc entre els dies 28 de febrer i 4 de març. Sota el lema "Nunavut la terra del gel", s'han preparat tot un seguit d'activitats infantils per a nens i nenes d'entre 3 i 12 anys que podran conèixer millor com és la vida dels esquimals a l'àrtic. L'Ajuntament, amb col·laboració amb totes les AMPES del municipi, proposa aquesta oferta conjunta per als escolars de Sant Vicenç coincidint amb l'aturada de les classes.
Les activitats de lleure del casal tindran com a eix d'animació els inuits, els seus costums i el seu entorn i es portaran a terme a cavall entre el pavelló municipal i l'Escola Sant Vicenç. Els infants participaran en tallers, gimcanes i unes olimpíades àrtiques molt originals. El programa serà entre 9 del matí i 1 del migdia a un preu de 35 euros per infant durant tota la setmana i s'ofereix també la possibilitat de contractar un servei d'acollida de 8 a 9 del matí per 15 euros més.
Les preinscripcions s'han de presentar a l'Oficina d'Atenció Ciutadana fins el proper dimecres 26 de gener. El consistori ha programat una sessió informativa per als pares i mares el dimecres 23 de febrer a la sala d'actes de l'Ajuntament a les 8 del vespre. Les places són limitades. L'organització del casal també compta amb el suport de la Fundació La Xarranca, el CAE i la Generalitat.
Sant Vicenç ofereix activitats per als escolars durant la setmana blanca
Societat
Nens i nenes d'entre 3 i 12 anys podran descobrir la vida dels esquimals, a través de l'oferta programada
ARA A PORTADA
-
Successos Sis noves detencions eleven a 14 els joves arrestats després de la manifestació d'estudiants de Manresa Pere Fontanals
-
Política Front Ampli proposa renunciar als 1.300 milions de l'AVE Madrid-Barcelona per invertir-los a Rodalies Pere Fontanals
-
-
Societat La família de Montse Careta no podrà ser acusació popular en el judici de Santi Laiglesia Neus Climent
Publicat el
19 de gener de 2011 a
les 16:17
Et pot interessar
-
Societat
Manresa tancarà el Camí dels Corrals durant sis dies per estabilitzar el talús
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa tractarà un centenar de xiprers del cementiri i l'ermita del Guix
-
Societat
Pineda de Bages renova l'enllumenat públic amb una inversió de 232.798 euros
-
Societat
Sant Joan de Vilatorrada escull quatre projectes veïnals dels pressupostos participatius
-
Societat
No desdoblar la C-55 costaria més de 3.700 milions d'euros en vint anys, segons un estudi
-
Societat
La PAHC es concentra a la seu del PSC de Manresa per escalfar la vaga general de l'11-N
