Sant Vicenç programa la primera acció «Urban Knitting» al Bages

Un grup de dones farà ganxet a la plaça de l'Ajuntament durant quatre hores amb l'objectiu de decorar un element del mobiliari urbà

Publicat el 17 de setembre de 2014 a les 19:03
L'Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet programa per aquest dissabte la primera acció "Urban Knitting" al Bages. L'activitat consisteix a reunir un grup de dones aficionades a fer ganxet que elaboraran diferents peces per decorar un element del mobiliari urbà del municipi.
 
Fenomen europeu
Aquesta activitat té una gran acceptació a tot Europa i se celebrarà per primera vegada al territori. L'acció, coordinada des de la regidoria de Participació Ciutadana de l'Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet, compta amb el suport del col·lectiu Emboliquem la troca i de Katia i també es preveu la participació d'un grup de dones de Castellbell i el Vilar. L'activitat es durà a terme a la plaça de l'Ajuntament de 4 a 8 de la tarda i totes les persones que hi vulguin participar rebran els teixits i les agulles per treballar i tindran berenar. Les inscripcions són gratuïtes i es poden fer a l'OAC o a través de la seu electrònica de la web de l'Ajuntament.