Sant Vicenç de Castellet s'afegeix als actes al voltant de la jornada del 25 de novembre, Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència Masclista amb una concentració aquest dilluns, dia 26, a les 7 de la tarda a la plaça de l'Ajuntament. L'acte consistirà en posar en un arbre els nostres cadenats, és a dir coses que rebutgem de l'amor i les relacions de parella, i en un altre arbre posar les claus, coses positives que faciliten les relacions i obren els cadenats.
Lectura del manifest
Finalment es llegirà el Manifest, per part de dues joves dels instituts del poble. L'Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet s'ha adherit a la Campanya de cors i cadenats, que promou el Consell Comarcal del Bages.
Sant Vicenç s'afegeix al Dia contra la violència masclista
Societat
El consistori participa a la campanya de cors i cadenats que promou el Consell Comarcal del Bages
ARA A PORTADA
-
Política Dreta i extrema dreta situen Sor Lucía Caram al centre de la diana electoral a Manresa Pere Fontanals
-
Política Els alcaldes de Sant Fruitós i Sant Vicenç alliçonen Manresa sobre seguretat Pere Fontanals
-
Successos Tallen el carrer Vilanova de Manresa mentre es valora el risc d'esfondrament d'un edifici Pere Fontanals
-
Economia L'Agència Espacial tria la companyia del manresà Sanpere per desenvolupar la xarxa de connectivitat segura de la UE ACN | Pere Fontanals
-
Publicat el
23 de novembre de 2012 a
les 21:37
Et pot interessar
-
Societat
Els casals infantils del CAE i La Xarranca tanquen l'estiu amb 562 participacions al Bages
-
Societat
L'AFABBS programa diversos actes al Bages amb motiu del Dia Mundial de l'Alzheimer
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa inicia l'arranjament d'una quinzena de camins rurals
-
Societat
Obres de fibra òptica a la Muralla del Carme i l'entorn de l'Uniplant Garden a partir de dilluns
-
Societat
Sant Fruitós impulsa una nova oferta de formació per a adults
-
Societat
La Fira d'Artistes i Artesans provocarà afectacions de trànsit aquest dissabte al Passeig
