La comunitat de Sant'Egidio tornarà a concentrar-se per la pau al món aquest diumenge, 1 de gener, com fa cada any. L'acte tindrà lloc a la plana de l'Om a partir de les 6 de la tarda i comptarà amb el testimoni de persones que viuen al Bages i que provenen de països que pateixen conflictes bèlics i terrorisme.
L'acte Pau arreu de la Terra està emmarcat en la Jornada Mundial per la Pau que commemoren les comunitats de Sant'Egidio de tot el món.
Sant'Egidio tornarà a concentrar-se a Manresa per la pau al món aquest 1 de gener
L'acte tindrà lloc a la plana de l'Om a partir de les 6 de la tarda i comptarà amb el testimoni de persones que provenen de països en guerra
ARA A PORTADA
-
El govern de Manresa proposa ubicar el nou pavelló al pàrquing de terra del Nou Congost Pere Fontanals
-
Junts i Avenç volen forçar el govern de Manresa a posicionar-se sobre el futur pavelló Pere Fontanals
-
-
Condemnat a 12 anys de presó l'home que va retenir i violar una noia als Trullols de Manresa Redacció
-
Publicat el
30 de desembre de 2022 a
les 17:49
Actualitzat el
30 de desembre de 2022 a les
17:52
Et pot interessar
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà de blau pel Dia Mundial del Parkinson
-
Societat
L'Assemblea de Centres del Bages acusa el Govern de «propaganda» en l'àmbit educatiu
-
Societat
Gemma Garrigosa presenta a Manresa el seu llibre sobre salut i transformació personal
-
Societat
Sant Vicenç prepara el segon Mercat Origen Montserrat
-
Societat
Tall de trànsit a la plaça Llisach per obres al passeig de la República
-
Societat
La veu gitana ressona a l'Ajuntament de Manresa en el 8 d'abril
