La comunitat de Sant'Egidio tornarà a concentrar-se per la pau al món aquest diumenge, 1 de gener, com fa cada any. L'acte tindrà lloc a la plana de l'Om a partir de les 6 de la tarda i comptarà amb el testimoni de persones que viuen al Bages i que provenen de països que pateixen conflictes bèlics i terrorisme.
L'acte Pau arreu de la Terra està emmarcat en la Jornada Mundial per la Pau que commemoren les comunitats de Sant'Egidio de tot el món.
Sant'Egidio tornarà a concentrar-se a Manresa per la pau al món aquest 1 de gener
Societat
L'acte tindrà lloc a la plana de l'Om a partir de les 6 de la tarda i comptarà amb el testimoni de persones que provenen de països en guerra
ARA A PORTADA
-
Successos Concentració a les portes de la comissaria dels Mossos de Manresa pels detinguts del cas ICL Pere Fontanals
-
Successos Tres detinguts per les accions de sabotatge contra les mines d'ICL al Bages Pere Fontanals
-
-
Economia Aigües Manresa tanca l'exercici 2025 amb 26,9 milions de facturació i una forta aposta digital Pere Fontanals
-
Successos La Fiscalia arxiva la denúncia contra l'Ajuntament de Castellbell pel cas del Mas Brunet Redacció
Publicat el
30 de desembre de 2022 a
les 17:49
Actualitzat el
30 de desembre de 2022 a les
17:52
Et pot interessar
-
Societat
El carrer Puigmal de Manresa quedarà tallat dos dies per completar la urbanització del sector
-
Societat
Instal·len un nou pas de vianants semaforitzat a les Bases de Manresa
-
Societat
Sant Fruitós invertirà 40.000 euros per renovar cinc parcs infantils del municipi
-
Societat
Manresa mostra el seu condol per les víctimes dels terratrèmols de Veneçuela
-
Societat
Moià estrena dimecres els contenidors tancats per duplicar el percentatge de reciclatge
-
Societat
La Masoveria Urbana de Manresa condiciona 24 habitatges en una dècada i ofereix llar a 80 persones
