El ple ordinari de desembre de l'Ajuntament de Santpedor, reunit dimarts a la Capella de Sant Andreu, ha aprovat inicialment el Pla de Protecció Civil Municipal, que ha comptat amb el vot favorable de tots els grups, i sotmet el document a informació pública durant 30 dies.
Es tracta d'un document que té per objecte prevenir i controlar els riscos sobre les persones i els béns i donar resposta adequada a les possibles situacions d'emergència del municipi. El document ha estat redactat pel Consell Comarcal del Bages i aglutina tots els plans de protecció i actuacions d'emergència seguint les directrius del decret 155/2014, de 25 de novembre.
El ple de desembre també ha aprovat la modificació de crèdit 13/2022 de suplement de crèdit amb càrrec al romanent de tresoreria per a despeses generals, concretament la modificació de contracte de les obres de millora de les dependències municipals i la maquetació i impressió del calendari institucional 2023. El dictamen ha comptat amb els vots a favor d'ERC i Junts per Santpedor (JxS) i l'abstenció de la CUP, Progrés Municipal (PM) i Santpedor En Comú Podem (SECP).
El consistori també ha aprovat designar una treballadora social municipal com a responsable municipal del contracte de servei públic amb obra residència i centre de dia per a gent gran de Santpedor Can Jorba. El contracte no tenia designada fins ara una persona responsable específicament i havia comportat dificultats en la gestió i resolució de les incidències en la seva execució. El dictamen ha comptat amb els vots a favor de tots els grups a excepció de SECP, que s'ha abstingut.
Santpedor aprova el Pla de Protecció Civil Municipal
Es tracta d'un document que té per objecte donar resposta adequada a les possibles situacions d'emergència del municipi
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de desembre de 2022 a les 21:27
Actualitzat el 14 de desembre de 2022 a les 21:33
Et pot interessar
-
Societat La Cooperativa La Agrícola cedeix a l'Ajuntament de Sant Fruitós un fons documental centenari
-
Societat Bages Ciència Ciutadana reclama més suport per a les persones cuidadores d'Alzheimer
-
Societat Millores al Camí del Grau per evitar l'erosió i millorar el drenatge
-
Societat Cloenda de la 8a edició del programa Universi+ a UManresa
-
Societat Pavimentació del carrer Cardenal Lluch i plaça Independència aquest dissabte
-
Societat Pau Sellart: «La selectivitat em va anar molt bé, però no esperava tenir la millor nota del Bages»