L'Ajuntament de Santpedor impulsa un any més un programa d'activitats en el marc del Dia Internacional d'Acció per a la Salut de les Dones. L'objectiu d'aquest esdeveniment és fer difusió de l'estat de salut de les dones, de les seves necessitats i demandes, i del compromís de les administracions per donar-hi resposta.
La mostra de passions curatives a càrrec de dones santpedorenques omplirà els carrers del barri antic aquest dissabte de 2/4 de 6 a 2/4 de 8 de la tarda. Una activitat organitzada per l'Ajuntament conjuntament amb la comissió de voluntàries.
Una altra de les activitats que es tornen a fer és el circuit d'orientació, una matinal que ha tingut molt èxit en les anteriors edicions i que se celebrarà aquest diumenge amb punt d'inici des de la plaça Gran U d'Octubre a partir de les 9 del matí. A 2/4 de 10 hi ha preparada una xerrada abans de començar explicant la dinàmica de l'activitat. Cal inscripció prèvia a la web de l'Ajuntament.
Com a novetat enguany s'ha programat un taller diumenge a la tarda, a les 6 a la Capella de Sant Andreu, per explorar la condició de ser dona, d'agermanament i sororitat. Amb el nom cercle de dones serà a càrrec de Marta Bosch, mare, doula i acompanyant de processos vitals. La durada aproximada és de dues hores i cal inscriure's prèviament al web municipal.
Santpedor commemora un any més el Dia Internacional d'Acció per a la Salut de les Dones
Aquest cap de setmana amb una mostra, un circuit d'orientació i un taller
ARA A PORTADA
-
Apareix el jove desaparegut al Santuari del Far: ha estat voltant sol més d'una setmana Marc Orts i Cussó
-
-
Docents per l'Habitatge denuncia que 10 infants del Bages afronten desnonaments imminents aquesta setmana Redacció
-
«Norma» de Bellini arribarà al Kursaal en una nova producció de la Fundació Òpera Catalunya Redacció
-
Publicat el
25 de maig de 2022 a
les 15:50
Et pot interessar
-
Societat
Castellbell i el Vilar inicia obres de millora a la travessera del Borràs
-
Societat
Desnonen cinc famílies amb cinc menors al carrer d'en Botí de Manresa
-
Societat
Mor als 103 anys Joaquima March, veïna de les Escodines de Manresa
-
Societat
La PAHC Bages crida a aturar el desnonament del Bloc 9 previst dilluns a Manresa
-
Societat
Instal·laran una planta fotovoltaica d'autoconsum compartit al Mercat Puigmercadal
-
Societat
La vaga del tèxtil de Manresa, molt més que un eco de la revolta dels tramvies
