La taula de treball de socialització de Santpedor fa salut, integrada per ciutadania i amb la representació de personal del CAP i l'Ajuntament, ha acabat amb èxit l'Escola de Salut per a persones a partir de 60 anys.
Al llarg de 22 sessions, repartides entre els mesos de febrer a juliol, l'Escola de Salut ha ofert tot tipus d'activitats, des d'històriques, musicals o d'utilitat per al dia a dia. Les persones que han impartit les sessions han estat vinculades a Santpedor i han participat a l'Escola de Salut de manera altruista, amb l'objectiu de donar eines i habilitats a les persones assistents per tal d'augmentar l'esfera biopsicosocial i donar eines i habilitats en aquest cicle vital de la vida en què es troben.
La iniciativa ha tingut molt bona rebuda i per aquest motiu Santpedor fa salut engegarà una segona edició de l'escola de cara a l'octubre.
Santpedor finalitza la primera Escola de Salut amb èxit de participació
El grup motor Santpedor fa salut ja està preparant una segona edició per al mes d'octubre
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de juliol de 2023 a
les 16:56
Actualitzat el
24 de juliol de 2023 a les
17:02
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fruitós celebra una multitudinària Festa de l'Arròs plena de tradició
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa homenatja Lluïsa Massana Penas pel seu centenari
-
Societat
El Viver reforça el projecte verd de Sant Joan amb espècies autòctones
-
Societat
Sor Lucía Caram, condecorada per Europol Ucraïna pel seu suport humanitari
-
Societat
Tornem-hi: l'R4 circula amb retards superiors als 20 minuts
-
Societat
L'RL4 torna a tenir un tram amb bus després que dissabte es pogués reobrir
