La taula de treball de socialització de Santpedor fa salut, integrada per ciutadania i amb la representació de personal del CAP i l'Ajuntament, ha acabat amb èxit l'Escola de Salut per a persones a partir de 60 anys.
Al llarg de 22 sessions, repartides entre els mesos de febrer a juliol, l'Escola de Salut ha ofert tot tipus d'activitats, des d'històriques, musicals o d'utilitat per al dia a dia. Les persones que han impartit les sessions han estat vinculades a Santpedor i han participat a l'Escola de Salut de manera altruista, amb l'objectiu de donar eines i habilitats a les persones assistents per tal d'augmentar l'esfera biopsicosocial i donar eines i habilitats en aquest cicle vital de la vida en què es troben.
La iniciativa ha tingut molt bona rebuda i per aquest motiu Santpedor fa salut engegarà una segona edició de l'escola de cara a l'octubre.
Santpedor finalitza la primera Escola de Salut amb èxit de participació
El grup motor Santpedor fa salut ja està preparant una segona edició per al mes d'octubre
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de juliol de 2023 a
les 16:56
Actualitzat el
24 de juliol de 2023 a les
17:02
Et pot interessar
-
Societat
Sant Salvador de Guardiola activa els contenidors tancats per millorar el reciclatge
-
Societat
Tall de trànsit al passeig de la República per obres de millora del paviment
-
Societat
Un rodatge sobre el monoplaça de Formula Student de l'EPSEM provocarà talls puntuals de trànsit
-
Societat
Alba Baltiérrez i l'escoltisme de Manresa, guardonats amb els Premis Séquia 2026
-
Societat
Tall de trànsit al carrer Caputxins, dissabte al matí
-
Societat
Sant Fruitós posa a la venda un paquet turístic per viure des de dins la Festa de l'Arròs
