Santpedor ha inaugurat aquest divendres l'exposició Part i Art al Convent de Sant Francesc, dins els actes del Dia Internacional de les Dones, amb una vuitantena d'assistents.
L'exposició és fruit d'un projecte artístic que han compartit els darrers mesos artistes locals coordinats per l'entitat Santpedor Art i Creació, amb la col·laboració de l'Ajuntament i a partir d'una iniciativa de la Casa de naixements Migjorn, que juntament amb l'associació 9 Món va iniciar fa tres anys un moviment artístic sobre el part com a motiu de creació social i artística.
L'exposició mostra el part en diferents tècniques artístiques i de la mà d'artistes santpedorenques que des de l'expressió artística mostren aquest moment tan transcendent de la vida. La inauguració ha anat acompanyada de la xerrada Parts feliços, a càrrec de Montse Catalán i Àngels Bonet. Dissabte està previst un espectacle de dansa performativa i una lectura de poesia.
El programa del Dia de les dones també compta aquest cap de setmana amb una xerrada d'art curatiu, un dinar popular i un ball. L'exposició es podrà visitar durant tot el cap de setmana al Convent de Sant Francesc, en horari de 12 a 14h i de 17 a 20h dissabte i de 10 a 14h diumenge. L'alumnat dels centres educatius del municipi ja l'ha pogut visitar aquesta setmana en exclusiva dins els actes amb motiu del 8 de Març.
Santpedor inaugura una exposició inspirada en el part
En el marc dels actes del Dia Internacional de les Dones
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de març de 2023 a les 22:12
Actualitzat el 10 de març de 2023 a les 22:20
Et pot interessar
-
Societat
L'equip itinerant de la Síndica de Greuges atendrà a Manresa el 26 de febrer
-
Societat
L'EAP Moià–Castellterçol incorpora un pediatre estable a jornada completa
-
Societat
Ampans presenta als seus professionals La Parada, el nou equipament residencial de Manresa
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa iniciarà dimarts els treballs per substituir sis plataners al Passeig
-
Societat
Les autoescoles del Bages aproven traslladar la zona de pràctiques i exàmens a Sant Fruitós
-
Societat
Els pocs usuaris que arriben a l'estació de l'R4 a Manresa són dirigits als FGC
