La mesa de contractació formada pels grups polítics municipals, tècnics de l'Ajuntament i tècnics externs de la Diputació de Barcelona proposarà al Ple de l'Ajuntament de Santpedor l'adjudicació de l'empresa Onada per tal de dur a terme la gestió i construcció de la Residència de Can Jorba. L'empresa Onada, amb més de 17 anys d'experiència en l'àmbit de la gent gran, ha estat l'única opció a elegir en el concurs, ja que malgrat l'interès de moltes empreses, la necessitat d'haver de cofinançar l'obra amb 2,4 milions d'euros en la construcció i 800.000 euros en l'equipament (2,2 milions els aporta l'Ajuntament amb subvencions i fons propis), ha fet que moltes empreses declinessin la possibilitat de presentar-se.
	 
	L'empresa gestora ha obtingut una puntuació de 75,2 punts sobre 100 en els criteris que s'avaluaven (millores en el pressupost, millores en el projecte, solvència del projecte de gestió...). Respecte de l'oferta presentada, s'ha valorat molt positivament l'organització dels recursos humans que planteja l'empresa amb una ràdio de cuidadors, atenció mèdica, psicològica i altres professionals requerida per avi més alta de l'estipulada per la normativa vigent, la qual cosa donarà molta qualitat a la posada en marxa del centre. L'adjudicació definitiva que farà el Ple, resta subjecte a la valoració de la solvència econòmica i financera per part d'un auditor designat pel Col•legi de Censors Jurats de Comptes de Catalunya, i per l'altra banda, a l'ampliació de la informació tècnica requerida.
	 
	L'Onada té una llarga trajectòria en el món de la gestió de les residències de gent gran, equipaments assistencials, així com altres equipaments, situats al llarg del territori català, però amb una implantació important a la Catalunya Central, pel que fa a la gestió de centres, però també per la seva vinculació amb proveïdors locals. És per això que l'Ajuntament de Santpedor confia que aquesta inversió contribuirà a activar l'economia del nostre territori i a generar llocs de treball directes i indirectes a Santpedor i arreu de la comarca.
Santpedor ja té empresa de gestió de la Residència de Can Jorba
L'empresa Onada, amb més de 17 anys d'experiència en l'àmbit de la gent gran, ha estat l'única opció a elegir en el concurs
ARA A PORTADA
- 
													Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals  
- 
													Èxit del Gastrorecup a Manresa: 80 comensals i 1.600 euros per la Fundació del Convent de Santa Clara Pere Fontanals  
- 
													Sant Fruitós adquireix tota la finca de Can Figueras per ampliar el Bosquet i crear la Casa-Museu Pere Fontanals  
- 
													Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals  
- 
													El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals  
Publicat el 24 d’abril de 2012 a les 19:04
																			
								Et pot interessar
- 
												 Societat
												El Consell d'Infants de Sant Fruitós inicia un nou curs treballant sobre l'educació per la pau Societat
												El Consell d'Infants de Sant Fruitós inicia un nou curs treballant sobre l'educació per la pau
- 
												 Societat
												Manresa acull una jornada de referència sobre demències i innovació en l'atenció cognitiva Societat
												Manresa acull una jornada de referència sobre demències i innovació en l'atenció cognitiva
- 
												 Societat
												L'Abadia de Montserrat estrena una il·luminació amb més de 40 metres de lluminàries d'alta eficiència Societat
												L'Abadia de Montserrat estrena una il·luminació amb més de 40 metres de lluminàries d'alta eficiència
- 
												 Societat
												Súria inicia la instal·lació dels nous contenidors tancats i fixa el 24 de novembre com a data clau Societat
												Súria inicia la instal·lació dels nous contenidors tancats i fixa el 24 de novembre com a data clau
- 
												 Societat
												Sant Fruitós renova la flota amb tres noves escombradores per reforçar la neteja viària Societat
												Sant Fruitós renova la flota amb tres noves escombradores per reforçar la neteja viària
- 
												 Societat
												Nova senyalització a la cruïlla dels carrers Bruc, Era Esquerra, Martí Julià i Prudenci Comellas Societat
												Nova senyalització a la cruïlla dels carrers Bruc, Era Esquerra, Martí Julià i Prudenci Comellas

 
															 
															 
															 
															 
															