Vista virtual del projecte. Foto: AjSTP
El projecte executiu de l'edifici de la residència de gent gran de Can Jorba s'ha finalitzat i, ha quedat aprovat en el ple ordinari del mes de juliol. Seguidament, hi haurà un període d'exposició al públic fins el setembre i el projecte estarà apunt per a l'adjudicació a l'empresa constructora. El projecte va ser presentat a la ciutadania en la fase d'avantprojecte i durant el mes juliol s'ha presentat a les associacions de veïns, llar d'avis Ca l'Arola i altres col·lectius interessats.
L'obra té un cost de 4,6 milions d'euros, dels quals l'Ajuntament ja en té disponibilitat, provinents de fons propis i de subvencions aconseguides durant els últims anys. Aquest import fa palesa la importància de l'obra, la més quantiosa en la història del municipi, no només per la inversió econòmica, sinó també per la rellevància del servei, que es pretén que sigui d'una gran qualitat, per avançar així en l'atenció a la gent gran del poble.
S'han acabat els treballs d'adequació dels terrenys del solar on s'ubicarà la Residència de Can Jorba
L'adequació del terreny de la finca de Cal Jorba ha consistit a crear un accés a l'espai des del carrer Salvador Espriu, instal·lant-hi una tanca de metall nova i fent el tancament del perímetre de la zona on es construirà la residència. S'ha enderrocat un cobert que hi havia a l'interior, on s'hi ha detectat la presència de fibrociment (uralita). Per això, s'ha contractat una empresa especialitzada per al seu tractament.
S'aprova per Ple el Projecte Executiu de la Residència d'Avis de Can Jorba a Santpedor
S'han acabat els treballs d'adequació dels terrenys del solar on s'ubicarà la Residència
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de juliol de 2011 a les 18:00
Et pot interessar
-
Societat La Cooperativa La Agrícola cedeix a l'Ajuntament de Sant Fruitós un fons documental centenari
-
Societat Bages Ciència Ciutadana reclama més suport per a les persones cuidadores d'Alzheimer
-
Societat Millores al Camí del Grau per evitar l'erosió i millorar el drenatge
-
Societat Cloenda de la 8a edició del programa Universi+ a UManresa
-
Societat Pavimentació del carrer Cardenal Lluch i plaça Independència aquest dissabte
-
Societat Pau Sellart: «La selectivitat em va anar molt bé, però no esperava tenir la millor nota del Bages»