La Fiscalia demana 5 anys de presó per a un home que serà jutjat el dimecres 20 de desembre a l'Audiència Provincial de Barcelona com a presumpte autor d'un delicte de lesions que va tenir lloc el 26 d'agost de 2021, al voltant de les 3 de la matinada, durant la setmana de la Festa Major de Manresa, a la baixada de la Seu.
Segons l'escrit de la Fiscalia, l'acusat, que en la data dels fets tenia 19 anys, es va dirigir cap a la víctima i amb "ànim de menyscabar la seva integritat física", va ruixar-lo amb un esprai de pebre i va propinar-li diverses ganivetades a la cara i al cap, la més important una ferida lineal i profunda de 20 centímetres des de la zona anterior a la implantació de l'orella fins a la regió centro-mentoniana, una altra ferida més superficial al front i una tercera a la regió occipital del cuir cabellut.
Aquestes ferides van requerir sutura subcutània "amb punts de vicryl" i sutura contínua dins la pell a la part esquerra de la cara; punts simples al front, i sutura amb grapes al cap. Tot plegat va tardar 90 dies en curar-se, 20 dels quals van ser impeditius. Per aquests fets, la víctima va resultar amb seqüeles consistents amb perjudici estètic en grau mig i rang alt i amb estrés posttraumàtic greu en rang baix.
Per tot plegat, la Fiscalia demana 5 anys de presó per a l'acusat i com a responsabilitat civil li exigeix una indemnització de 41.600 euros.
[naciomanresa]
S'enfronta a 5 anys de presó per destrossar-li la cara a ganivetades a un home a la baixada de la Seu
Els fets van passar de matinada durant la Festa Major de Manresa de 2021
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de desembre de 2023 a les 20:08
Et pot interessar
-
Societat
Universi+ arriba a la novena edició i inicia el curs amb 46 persones
-
Societat
Èxit de participació a la primera Festa del Vi Novell de Sant Fruitós
-
Societat
Afectacions de trànsit pel 1r Mercat d'artesans, brocanters i de segona mà de la Sagrada Família
-
Societat
Professionals de l'ICS Catalunya Central viatgen a Malawi per impulsar un cribratge de salut comunitària
-
Societat
El Dr. Albert Altés, cap del Servei d'Hematologia d'Althaia, publica un llibre sobre el present i el passat de la medicina
-
Societat
Santpedor avança en la millora viària amb les obres als carrers Pons Grau, Ample i plaça Sant Jordi
