La Fiscalia demana 5 anys de presó per a un home que serà jutjat el dimecres 20 de desembre a l'Audiència Provincial de Barcelona com a presumpte autor d'un delicte de lesions que va tenir lloc el 26 d'agost de 2021, al voltant de les 3 de la matinada, durant la setmana de la Festa Major de Manresa, a la baixada de la Seu.
Segons l'escrit de la Fiscalia, l'acusat, que en la data dels fets tenia 19 anys, es va dirigir cap a la víctima i amb "ànim de menyscabar la seva integritat física", va ruixar-lo amb un esprai de pebre i va propinar-li diverses ganivetades a la cara i al cap, la més important una ferida lineal i profunda de 20 centímetres des de la zona anterior a la implantació de l'orella fins a la regió centro-mentoniana, una altra ferida més superficial al front i una tercera a la regió occipital del cuir cabellut.
Aquestes ferides van requerir sutura subcutània "amb punts de vicryl" i sutura contínua dins la pell a la part esquerra de la cara; punts simples al front, i sutura amb grapes al cap. Tot plegat va tardar 90 dies en curar-se, 20 dels quals van ser impeditius. Per aquests fets, la víctima va resultar amb seqüeles consistents amb perjudici estètic en grau mig i rang alt i amb estrés posttraumàtic greu en rang baix.
Per tot plegat, la Fiscalia demana 5 anys de presó per a l'acusat i com a responsabilitat civil li exigeix una indemnització de 41.600 euros.
[naciomanresa]
S'enfronta a 5 anys de presó per destrossar-li la cara a ganivetades a un home a la baixada de la Seu
Els fets van passar de matinada durant la Festa Major de Manresa de 2021
ARA A PORTADA
-
L'esfondrament d'una part de la teulada del Palau Prioral alarma Monistrol de Montserrat Pere Fontanals
-
-
El nou microbús del Centre Històric de Manresa fa el primer recorregut abans d'entrar en servei Pere Fontanals
-
La jutgessa arxiva la causa penal per la mort de tres treballadors a la mina de Súria Pere Fontanals
-
Les obres de la plaça Vella d'Artés revelen vestigis arqueològics de més de 2.000 anys Pere Fontanals
Publicat el
12 de desembre de 2023 a
les 21:08
Actualitzat el
12 de desembre de 2023 a les
21:29
Et pot interessar
-
Societat
La Residència d'Avis de la Sagrada Família celebrarà el seu 38è aniversari amb una festa oberta
-
Societat
Dues avaries obliguen a restringir el trànsit als carrers Providència i Vell de Santa Clara
-
Societat
Tall de trànsit al carrer Vallès per la festa d'aniversari de la Residència Sagrada Família
-
Societat
L'ICS impulsa a Manresa una escola de salut transcultural adreçada a famílies d'origen marroquí
-
Societat
Cardona reclama a Educació que no suspengui un grup d'Infantil de l'Escola Patrocini
-
Societat
Vuitanta centres de la Catalunya Central deixaran de fer colònies per reclamar millores
