La Fiscalia demana 5 anys de presó per a un home que serà jutjat el dimecres 20 de desembre a l'Audiència Provincial de Barcelona com a presumpte autor d'un delicte de lesions que va tenir lloc el 26 d'agost de 2021, al voltant de les 3 de la matinada, durant la setmana de la Festa Major de Manresa, a la baixada de la Seu.
Segons l'escrit de la Fiscalia, l'acusat, que en la data dels fets tenia 19 anys, es va dirigir cap a la víctima i amb "ànim de menyscabar la seva integritat física", va ruixar-lo amb un esprai de pebre i va propinar-li diverses ganivetades a la cara i al cap, la més important una ferida lineal i profunda de 20 centímetres des de la zona anterior a la implantació de l'orella fins a la regió centro-mentoniana, una altra ferida més superficial al front i una tercera a la regió occipital del cuir cabellut.
Aquestes ferides van requerir sutura subcutània "amb punts de vicryl" i sutura contínua dins la pell a la part esquerra de la cara; punts simples al front, i sutura amb grapes al cap. Tot plegat va tardar 90 dies en curar-se, 20 dels quals van ser impeditius. Per aquests fets, la víctima va resultar amb seqüeles consistents amb perjudici estètic en grau mig i rang alt i amb estrés posttraumàtic greu en rang baix.
Per tot plegat, la Fiscalia demana 5 anys de presó per a l'acusat i com a responsabilitat civil li exigeix una indemnització de 41.600 euros.
[naciomanresa]
S'enfronta a 5 anys de presó per destrossar-li la cara a ganivetades a un home a la baixada de la Seu
Els fets van passar de matinada durant la Festa Major de Manresa de 2021
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de desembre de 2023 a
les 21:08
Actualitzat el
12 de desembre de 2023 a les
21:29
Et pot interessar
-
Societat
Un projecte social porta la natació a infants vulnerables de Manresa
-
Societat
El claustre de l'Institut Castellet s'adhereix a les mobilitzacions del professorat
-
Societat
Sant Fruitós millora la via pública amb obres a la Rosaleda i un pas elevat
-
Societat
Talls i afectacions de trànsit per obres de pavimentació a la Plana del Pont Nou
-
Societat
Manresa projecta «Els Girona», un documental sobre la burgesia que va portar el tren a la ciutat
-
Societat
Alumnes del PFI visiten l'Ajuntament de Sant Fruitós per treballar l'emancipació
