El sistema educatiu inclusiu a Manresa, on som i cap on anem? és el títol de la sessió que tindrà lloc dimarts a les 6 de la tarda, a la sala d'actes de la FUB (avinguda Universitària, 4-6). Després de la benvinguda de Mercè Rosich, regidora d'Ensenyament i Universitats, hi haurà la xerrada Combatre la segregació escolar: de l'amenaça a l'oportunitat, a càrrec de Xavier Bonal, catedràtic de Sociologia de la UAB i professor a la Universitat d'Amsterdam. A continuació, Albert Ramírez, inspector del departament d'Educació i president de la Comissió de Garanties d'Admissió de Manresa, farà una intervenció titulada Treball en xarxa de les administracions i la comunitat educativa. La xerrada és oberta a tothom.
En el mateix marc, els directors de les escoles i instituts, tant públics com concertats, de Manresa, signaran un document pel qual es comprometen a treballar per una educació diversa i inclusiva. Es tracta d'una iniciativa de la Comissió d'Estudi per a la situació de la Segregació Escolar a Manresa (CESSEM), constituïda el 2017, conjuntament amb la Comissió de Garanties d'Admissió (CGA) i el Consell Escolar Municipal (CEM) de Manresa. En el document, les direccions dels centres educatius refermen la voluntat de col·laborar per millorar l'actual realitat educativa de Manresa i, en el marc del treball contra la segregació, subscriuen propostes per millorar la distribució equitativa de l'alumnat entre tots els centres públics i concertats de Manresa i estudiar mesures per millorar el model inclusiu i no segregador de cada centre, per a l'atenció a la diversitat.
Sessió per treballar contra la segregació escolar, dimarts a Manresa
La sala d'actes de la FUB acollirà a les 6 de la tarda la xerrada "El sistema educatiu inclusiu a Manresa, on som i cap on anem?"
ARA A PORTADA
-
Del Bloody Mary al coulant: el tomàquet inspira el sopar de temporada d'estiu a Manresa Pere Fontanals
-
-
«He arribat a un punt de bloqueig mental: ja no podia continuar exercint el lideratge» Pere Fontanals
-
-
Lerato Pagés, sisena dels 100 metres tanques a l'Europeu sub23 amb marca destacada a semifinals Pere Fontanals
Publicat el 04 de març de 2019 a les 18:50
Et pot interessar
-
Societat Afectacions de trànsit en un tram del passeig del Riu, dissabte i diumenge
-
Societat Talls de trànsit puntuals al carrer Camp i Fabrés, la nit de diumenge a dilluns
-
Societat El Centre Residencial La Llum celebra 23 anys amb una setmana d'activitats lúdiques i comunitàries
-
Societat Endesa modernitza la xarxa elèctrica de Sant Feliu Sasserra
-
Societat El Meteocat confirma un esclafit al Bages
-
Societat Els 8 refugis climàtics de Manresa per superar la calor