El sistema educatiu inclusiu a Manresa, on som i cap on anem? és el títol de la sessió que tindrà lloc dimarts a les 6 de la tarda, a la sala d'actes de la FUB (avinguda Universitària, 4-6). Després de la benvinguda de Mercè Rosich, regidora d'Ensenyament i Universitats, hi haurà la xerrada Combatre la segregació escolar: de l'amenaça a l'oportunitat, a càrrec de Xavier Bonal, catedràtic de Sociologia de la UAB i professor a la Universitat d'Amsterdam. A continuació, Albert Ramírez, inspector del departament d'Educació i president de la Comissió de Garanties d'Admissió de Manresa, farà una intervenció titulada Treball en xarxa de les administracions i la comunitat educativa. La xerrada és oberta a tothom.
En el mateix marc, els directors de les escoles i instituts, tant públics com concertats, de Manresa, signaran un document pel qual es comprometen a treballar per una educació diversa i inclusiva. Es tracta d'una iniciativa de la Comissió d'Estudi per a la situació de la Segregació Escolar a Manresa (CESSEM), constituïda el 2017, conjuntament amb la Comissió de Garanties d'Admissió (CGA) i el Consell Escolar Municipal (CEM) de Manresa. En el document, les direccions dels centres educatius refermen la voluntat de col·laborar per millorar l'actual realitat educativa de Manresa i, en el marc del treball contra la segregació, subscriuen propostes per millorar la distribució equitativa de l'alumnat entre tots els centres públics i concertats de Manresa i estudiar mesures per millorar el model inclusiu i no segregador de cada centre, per a l'atenció a la diversitat.
Sessió per treballar contra la segregació escolar, dimarts a Manresa
La sala d'actes de la FUB acollirà a les 6 de la tarda la xerrada "El sistema educatiu inclusiu a Manresa, on som i cap on anem?"
ARA A PORTADA
-
Apareix el jove desaparegut al Santuari del Far: ha estat voltant sol més d'una setmana Marc Orts i Cussó
-
-
Docents per l'Habitatge denuncia que 10 infants del Bages afronten desnonaments imminents aquesta setmana Redacció
-
«Norma» de Bellini arribarà al Kursaal en una nova producció de la Fundació Òpera Catalunya Redacció
-
Publicat el
04 de març de 2019 a
les 18:50
Et pot interessar
-
Societat
Castellbell i el Vilar inicia obres de millora a la travessera del Borràs
-
Societat
Desnonen cinc famílies amb cinc menors al carrer d'en Botí de Manresa
-
Societat
Mor als 103 anys Joaquima March, veïna de les Escodines de Manresa
-
Societat
La PAHC Bages crida a aturar el desnonament del Bloc 9 previst dilluns a Manresa
-
Societat
Instal·laran una planta fotovoltaica d'autoconsum compartit al Mercat Puigmercadal
-
Societat
La vaga del tèxtil de Manresa, molt més que un eco de la revolta dels tramvies
