Set-cents usuaris del Barri Antic de Manresa han patit una caiguda en el subministrament elèctric aquest dijous a la tarda durant una hora, entre les 16.50h i les 18.19h, i una seixantena d'ells hi han estat una estona més per una reparació complementària tot i que poc després de 2/4 de 7 de la tarda la situació es trobava normalitzada, segons ha informat Endesa. A banda dels comptadors particulars la falta de subministrament també ha incidit en els semàfors.
L'apagada ha afectat la zona est del Barri Antic a tocar amb les Escodines.
Set-cents usuaris del Barri Antic de Manresa es queden sense llum durant una hora i mitja
L'apagada ha afectat la zona est del barri a tocar amb les Escodines
ARA A PORTADA
-
Estabilitzat l'incendi agrícola de Sant Fruitós després d'afectar camps prop de la C-25 Pere Fontanals
-
Navàs recorda Ahmad Khaled amb un minut de silenci després de la seva mort al Llobregat Pere Fontanals
-
El CE Manresa reactiva la conversió en SAE, aprova un pressupost de 750.000 euros i convoca eleccions Pere Fontanals
-
-
Els pressupostos del 2026 preveuen inversions clau en salut i infraestructures a la Catalunya Central Pere Fontanals
Publicat el
08 de juny de 2023 a
les 19:05
Actualitzat el
08 de juny de 2023 a les
19:11
Et pot interessar
-
Societat
Aigües de Manresa talla un carril del carrer Poeta Mistral per reparar una avaria
-
Societat
Tall puntual a la carretera de Santpedor per les obres de la Via Verda
-
Societat
Manresa celebrarà l'Orgull LGTBI+ amb xerrades, activitats juvenils i una festa al Casino
-
Societat
Enderroquen Cal Gamba després de declarar-se en ruïna al barri de la Parada
-
Societat
Comencen les obres de millora de voreres i passos de vianants a la plaça Sant Domènec
-
Societat
El Mercat de la Terra de Sant Fruitós dedicarà la jornada de juny al carbassó
