El menjador d'un pis del carrer Pau Casals, gairebé en la cantonada amb el carrer la Pau, al barri de la Parada de Manresa, ha quedat molt malmès després que aquest dijous sobre 1/4 de 9 del vespre s'hi hagi declarat un incendi que ha acabat amb el mobiliari de la cambra i ha fet malbé el guix de les parets i sostre i ha trencat els vidres de les finestres.
Segons indiquen persones properes a l'inquilí de l'habitatge, l'incendi s'ha declarat per culpa d'una espelma i s'ha estès ràpidament per tot el menjador. Cap persona no ha resultat afectada ni per les flames ni el fum, tot i que inicialment es temia per la vida del gos del propietari que havia quedat tancat al seu interior, tot i que finalment ha pogut ser rescatat sa i estalvi.
En les tasques d'emergències hi han treballat tres dotacions de Bombers i dues ambulàncies del SEM, a banda de la Policia Local de Manresa. Per l'hora en que s'ha produït l'incendi, el servei de premsa de Bombers ja no era operatiu, i la informació d'aquesta notícia s'ha realitzat a través de la Policia Local i de diversos testimonis.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa reivindica la llengua i la convivència en una Diada marcada pel record de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Política Víctor Alexandre carrega contra el 155 i reivindica la independència a la Marxa de Torxes de Manresa Pere Fontanals
-
-
Successos La desgràcia ja va colpejar Carles Vilajosana tres setmanes abans del seu homicidi Pere Fontanals
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
Publicat el
22 de setembre de 2016 a
les 21:02
Et pot interessar
-
Societat
Aigües de Manresa inicia l'ampliació de la xarxa d'aigua potable al carrer Numància
-
Societat
Sant Vicenç de Castellet estrenarà dilluns el nou servei de bus urbà
-
Societat
Esport7 batejarà les 12 Hores de Jujitsu amb el nom de Carles Vilajosana
-
Societat
Manresa farà canvis de trànsit aquest divendres per la celebració de la Diada
-
Societat
Manresa culminarà el Pla de Millora de l'Espai Públic amb l'asfaltatge de Joan Fuster i Pau Casals
-
Societat
Rajadell s'oposa a la instal·lació d'una torre de 30 metres d'Adif
