S'inicien les obres d'urbanització de la zona de l'antiga fàbrica Peinaje del Río Llobregat, a Torroella. La Unitat d'acció UA14 – Carretera d'Artés adquirirà la condició de sòl urbà fruit de l'inici de les obres d'urbanització d'aquest espai.
S'han iniciat els treballs d'urbanització de la zona on hi havia ubicada la coneguda fàbrica Peinaje del Río Llobregat, convertint-se en un espai industrial en condicions per rebre nova activitat econòmica.
La finalització d'aquestes obres suposarà el compliment de les obligacions urbanístiques i per tant es permetrà al consistori impulsar la modificació del planejament que facilitarà convertir aquesta única unitat d'acció en un polígon industrial i per tant permetre l'arribada de noves empreses i conseqüentment nous llocs de treball.
S'inicia la urbanització de la zona de l'antiga fàbrica Peinaje del Río Llobregat, a Torroella
ARA A PORTADA
Publicat el
11 d’abril de 2019 a
les 19:23
Actualitzat el
11 d’abril de 2019 a les
19:28
Et pot interessar
-
Societat
La serra de Castelltallat, protagonista del nou documental de Patrimoni Obert
-
Societat
Manresa reunirà professionals d'arreu del país en una jornada sobre primera infància
-
Societat
La CUP-Fem Manresa reclama més pressió a la Generalitat per dignificar la residència de la Font
-
Societat
El Cafè Feminista de Jerònimes reflexiona sobre «el mite de la lliure elecció»
-
Societat
Treballs de senyalització pel nou sentit viari a la carretera de Santpedor cap al Parc de l'Agulla
-
Societat
El Centre Cívic Selves i Carner celebrarà dissabte la primera jornada de portes obertes
