S'inicien les obres d'urbanització de la zona de l'antiga fàbrica Peinaje del Río Llobregat, a Torroella. La Unitat d'acció UA14 – Carretera d'Artés adquirirà la condició de sòl urbà fruit de l'inici de les obres d'urbanització d'aquest espai.
S'han iniciat els treballs d'urbanització de la zona on hi havia ubicada la coneguda fàbrica Peinaje del Río Llobregat, convertint-se en un espai industrial en condicions per rebre nova activitat econòmica.
La finalització d'aquestes obres suposarà el compliment de les obligacions urbanístiques i per tant es permetrà al consistori impulsar la modificació del planejament que facilitarà convertir aquesta única unitat d'acció en un polígon industrial i per tant permetre l'arribada de noves empreses i conseqüentment nous llocs de treball.
S'inicia la urbanització de la zona de l'antiga fàbrica Peinaje del Río Llobregat, a Torroella
Societat
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans «Josephine», de Beth de Araújo, guanya el premi al millor llargmetratge del Clam 2026 Pere Fontanals
-
-
Política Sant Fruitós de Bages aprova unes ordenances fiscals amb una pujada general del 4,3% Pere Fontanals
-
Successos Manresa alerta d'un fort repunt de la delinqüència juvenil malgrat la baixada dels delictes Pere Fontanals
-
Societat El convent de Santa Clara es converteix en restaurant per reivindicar l'aprofitament alimentari Pere Fontanals
Publicat el
11 d’abril de 2019 a
les 19:23
Actualitzat el
11 d’abril de 2019 a les
19:28
Et pot interessar
-
Societat
El Gastrorecup porta a Joviat una proposta gastronòmica basada en aliments recuperats
-
Societat
El carrer Súria de Manresa tindrà afectacions al trànsit per reparar el paviment
-
Societat
Manresa il·luminarà de taronja l'Ajuntament per donar visibilitat a la síndrome de Sudeck
-
Societat
Ampans reuneix més de 300 professionals d'empreses en una jornada inclusiva al Circuit de Catalunya
-
Societat
El carrer Hospital de Manresa es tallarà dissabte al matí per instal·lar-hi una grua
-
Societat
Sant'Egidio inaugurarà el nou curs de l'Escola de Llengua i Cultura amb un acte per la pau
