S'inicien les obres d'urbanització de la zona de l'antiga fàbrica Peinaje del Río Llobregat, a Torroella. La Unitat d'acció UA14 – Carretera d'Artés adquirirà la condició de sòl urbà fruit de l'inici de les obres d'urbanització d'aquest espai.
S'han iniciat els treballs d'urbanització de la zona on hi havia ubicada la coneguda fàbrica Peinaje del Río Llobregat, convertint-se en un espai industrial en condicions per rebre nova activitat econòmica.
La finalització d'aquestes obres suposarà el compliment de les obligacions urbanístiques i per tant es permetrà al consistori impulsar la modificació del planejament que facilitarà convertir aquesta única unitat d'acció en un polígon industrial i per tant permetre l'arribada de noves empreses i conseqüentment nous llocs de treball.
S'inicia la urbanització de la zona de l'antiga fàbrica Peinaje del Río Llobregat, a Torroella
ARA A PORTADA
Publicat el
11 d’abril de 2019 a
les 19:23
Actualitzat el
11 d’abril de 2019 a les
19:28
Et pot interessar
-
Societat
La CGT veu «dubtes raonables» en la gestió del paper i cartró a Manresa
-
Societat
Sant Fruitós inaugurarà el nou CAP Dr. Pere Morán amb un acte obert al municipi
-
Societat
La travessia dels Drets torna a acumular deixalles a tocar de l'immoble destruït pel foc
-
Societat
Josep Maria Esquirol reflexionarà a Manresa sobre la ciutat i l'habitatge des d'una mirada humanista
-
Societat
El Parc de l'Agulla acollirà dissabte una nova edició del Ioga solidari de Salut Mental d'Althaia
-
Societat
FGC licita l'estudi informatiu del perllongament de la línia R5 més enllà de Manresa
