El Casal de Joves La Kampana, servei municipal de l'ajuntament de Manresa gestionat pel CAE, obren el termini per votar la proposta guanyadora del taller de participació juvenil Keep Kalm & deixeu-nos dir la nostra. Fins al 30 d'abril, tots els joves i les joves de Manresa podran votar una de les quatre propostes finalistes a les urnes que trobaran al Casal de Joves La Kampana o als Punts d'Informació que hi ha setmanalment al pati dels instituts de Manresa. La proposta guanyadora es durà a terme durant la programació de l'estiu jove 2019 i entre les persones que hagin participat en aquesta votació es realitzarà un sorteig d'una peça de roba de la botiga freaky shop de Manresa.
El taller Keep Kalm & deixeu-nos dir la nostra, s'ha dut a terme dins l'oferta de tallers formatius, informatius i de sensibilització que l'Oficina Jove del Bages proposa als Instituts de Manresa. Planteja un procés d'emprenedoria vinculat a la creació i promoció d'una activitat de caire juvenil. Els tallers s'iniciaven amb un treball en grups a partir d'una dinàmica que facilitava el disseny d'una activitat i que, al final del taller, calia exposar davant de tota la classe. Al final de cada sessió tenia lloc una votació per decidir quina activitat era la més innovadora, necessària, motivadora i econòmica i tècnicament viable.
Entre totes les propostes triades per cada classe, un jurat n'ha escollit quatre de finalistes en funció de la seva qualitat i viabilitat.
Aquesta és la quarta vegada que es duu a terme el projecte Keep Kalm & deixeu-nos dir la nostra amb activitats guanyadores com una holi party o un paintball.
ARA A PORTADA
-
Successos El comiat multitudinari a Pau Simon omple Sant Martí de Torroella enmig d'un profund dolor Pere Fontanals
-
Societat Centenars de persones reten homenatge a Pau Simon Garcia al Monument a la Mineria de Súria Pere Fontanals
-
Successos Què sabem i què no de l'accident a les mines de Súria on ha mort un treballador de 26 anys Pere Fontanals
-
Publicat el
09 d’abril de 2019 a
les 15:02
Et pot interessar
-
Societat
El bus del Centre Històric de Manresa es consolida ràpid amb més de 80 viatgers diaris
-
Societat
Els projectes juvenils del CAE refermen el seu paper d'acompanyament a infants i adolescents
-
Societat
Tallaran tres setmanes el carrer Dibuixant Joan Vilanova per renovar el clavegueram
-
Societat
Santpedor presenta al·legacions al Plater i rebutja el model de desplegament proposat
-
Societat
La plaça de la Creu tindrà afectacions de trànsit per unes obres en un pas de vianants
-
Societat
Les obres al carrer Barreres obligaran a modificar els accessos al Centre Històric
