Agents dels Mossos d'Esquadra han hagut d'avisar d'urgència unitats del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) aquest dimecres sobre les 10 del matí per atendre un home que s'havia intoxicat amb els medicaments que tenia a casa i que es trobava inconscient quan els agents han accedit al seu habitatge per executar el seu desnonament, segons ha confirmat NacióManresa de fonts policials.
Els Mossos d'Esquadra han resolt una ordre judicial de llançament als habitatges Francesc Cots, a la carretera de Santpedor del barri de la Parada de Manresa. Quan els agents han entrat al domicili afectat per l'ordre s'han trobat estès a terra el seu inquilí, objecte del llançament, inconscient, fruit d'haver ingerit tots els medicaments que tenia a casa amb la voluntat de treure's la vida.
El Sistema d'Emergències Mèdiques s'ha endut l'home a l'hospital de Sant Joan de Déu on després d'haver estat sotmès a tractaments per a la no digestió dels medicaments, es recupera a les seves instal·lacions.
S'intenta suïcidar quan van a desnonar-lo al barri de la Parada de Manresa
Els fets han tingut lloc als habitatges Francesc Cots de la carretera de Santpedor aquest dimecres al matí
ARA A PORTADA
Publicat el 28 d’octubre de 2021 a les 10:51
Actualitzat el 28 d’octubre de 2021 a les 10:58
Et pot interessar
-
Societat Súria obre el termini per adjudicar dos pisos municipals en règim de lloguer
-
Societat Les obres per millorar la xarxa elèctrica a Pineda de Bages avancen segons el calendari previst
-
Societat Tall de trànsit en un tram del carrer Font dels Llops, aquest dijous
-
Societat El Consorci del Bages reforça l'educació ambiental i preveu superar els 8.000 alumnes aquest curs
-
Societat El SIAD de Manresa amplia activitats per fomentar vincles i benestar emocional entre les dones
-
Societat Nou pas de vianants elevat al polígon CasaNova de Sant Fruitós