Ni dimarts a la nit, ni en dues ocasions aquest dimecres al migdia. Sobre les 7 de la tarda han pogut lliurar-li l'ordre, però posteriorment també hi han hagut problemes. Finalment, ha intervingut la Policia Local, i sobre 1/4 de 10 de la nit, el subministrament ha quedat restablert.
Quinze famílies, segons el padró municipal, amb 54 persones, 30 d'elle menors d'edat, que ocupen quinze pios del bloc situat al número 29 del carrer Amadeu Vives, han passat sis dies -des de dijous passat al vespre- sense aigua. El que en principi sembla una avaria, els havia deixat sense subministrament i per reparar-la calia accedir al garatge de l'edifici adjacent, però el president d'aquesta comunitat de veïns -on hi viuen dues famílies- no deixava entrar els tècnics d'Aigües de Manresa, ni amb la intermediació de la Policia Local. Finalment, divendres els veïns de l'immoble afectat van rpesentar denúncia als jutats.
La situació va durar tot el cap de setmana i, finalment, davant la insistent negativa del president de la Comunitat, l'Ajuntament va ordenat a Aigües de Manresa que anés a buscar una ordre judicial basada en l'expedient de protecció de la salut que havia incoat per resoldre la situació.
Aquest mateix dimecres la PAHC Bages va fer una roda de premsa a la Plaça Major de Manresa pressionant perquè se solucionés el problema.

La furgoneta d'Aigües de Manresa i una de les patrulles de la Policia Local davant del garatge Foto: Pere Fontanals
El jutjat va dictar l'ordre (veure més avall) dimarts, i dimarts a la nit els tècnics de l'empresa municipal es van desplaçar a l'immoble però no van localitzar el veí. Ho han intentat tres vegades més aquest dimecres i en l'última han pogut fer el lliurament per tal d'accedir al garatge i portar a terme l'actuació. Alguns malentesos finals han fet desplaçar fins al lloc dues patrulles de la Policia Local de Manresa que han fet de mediadors perquè, finalment, el veí d'avingués a acatar l'ordre judicial i obrir el garàtge als treballadors de les aigües.
El bloc va ser alliberat per la PAHC l'agost de 2014 i hi viuen 15 famílies que tenen l'aigua punxada a l'espera d'aconseguir un comptador social.
Ordre judicial by La muntanya russa on Scribd