Sis persones han resultat amb ferides lleus i han hagut de ser traslladades a l'hospital de Sant Joan de Déu aquest dissabte quan faltaven 20 minuts per l'una del migdia en un accident múltiple que s'ha produït a la carretera de Vic de Manresa. Davant del número 228 d'aquest eix viari manresà, un Chrisler PT Cruiser, un Opel Zafira, un BMW X3 i un Ford Mondeu han xocat provocant que Montserrat VT, de 34 anys i de Sant Fruitós; David CP, de 36 anys i de Manresa; Marta OV, de 35 anys i de Manresa; Aina CO de 4 anys i Biel CO, de 7, tots dos de Manresa; i Rosa MG, de 78 anys i de Manresa han estat atesos en primera instància en el lloc de l'accident i posteriorment han estat traslladats a l'hospital Sant Joan de Déu. Quatre persones més, que estaven en els vehicles accidentats, han resultat il·leses.
Sis ferits en un accident múltiple a la carretera de Vic
Fins a deu persones s'han vist afectades en un accident entre quatre vehicles aquest migdia de dissabte
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de desembre de 2011 a
les 20:10
Et pot interessar
-
Societat
Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
-
Societat
L'ICS Catalunya Central incorpora 45 nous residents de Medicina i Infermeria
-
Societat
El rodatge de «Los niños del Brasil» provocarà talls al Centre Històric de Manresa
-
Societat
La Diada de Colles de l'Eix obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
Manresa reforça la seva presència europea amb projectes d'habitatge, energia i comerç local
-
Societat
Sant Andreu Salut apropa als docents la realitat social i sanitària de Manresa
