
La carretera ha quedat tallada durant prop d'una hora a causa del fort impacte. Foto: Cedida
Aquest divendres, poc abans de les cinc de la tarda s'ha produït un accident al km 33 de la C-58, al terme municipal de Vacarisses, en sentit Manresa. Segons ha pogut saber La Torre de Terrassa, el xoc ha estat frontal entre un turisme i una furgoneta. Un tercer vehicle també ha resultat implicat.
Fins al lloc s'hi han desplaçat quatre ambulàncies, un helicòpter medicalitzat i tres dotacions de Bombers, així com Mossos d'Esquadra.
Segons informa el SEM, en l'accident hi ha una persona ferida de caràcter greu, un ferit menys greu i quatre persones amb ferides lleus. Els Bombers han estat treballant en l'excarceració de la persona ferida greu.
La topada ha provocat que s'hagués de tallar la C-58 en els dos sentits de la marxa. Mitja hora després, pels volts de dos quarts de sis de la tarda, els agents policials han obert un carril en direcció nord com a via alternativa de pas mentre que en sentit sud (Terrassa) s'ha mantingut un carril tallat, el que ha provocat nombroses retencions en ambdós sentits. L'autopista C-16, malgrat ser una de les vies alternatives, no ha obert els peatges.