Aquest dilluns s'ha obert el termini per participar en la cinquena edició del concurs fotogràfic "Viatgers manresans", organitzat per l'Ajuntament de Manresa i Foto Art Manresa. Aquest concurs està ; centrat en la fotografia de viatges i està dotat amb un primer premi valorat en 300 euros (material fotogràfic i de viatge: motxilla, maleta rígida, revelat de fotos i trípode) i un segon premi valorat en 100 euros (val per una nit en habitació doble, sopar i esmorzar) cedits per Contrast, Franquesa i Viatges Martí.
Els autors que vulguin participar en el concurs podran presentar les seves obres al Centre Cívic Selves i Carner (C/ Bernat Oller, 14) en dos terminis: des d'avui dilluns fins el 26 de juliol i també del 3 al 12 de setembre. De les obres presentades se'n farà una selecció que s'exposarà al mateix centre cívic del 18 de setembre a l'11 d'octubre.
L'exposició es completarà amb dues nits temàtiques, els dijous 20 i 27 de setembre, amb les experiències i imatges dels viatges de Maties Sala (&ldqu o;Filipines amb bicicleta, avi, ferrari i nedant") i Gemma Blanch i Jeroni Soler ("Botswana, el secret més ben guardat d'Àfrica").
El cicle d'exposicions fotogràfiques i nits temàtiques "Viatgers Manresans", està organitzat pel Centre Cívic Selves i Carner i Foto Art Manresa. Hi col•laboren Llibreria Parcir, la Biblioteca del Casino, amb l'aportació d'una taula de llibres sobre viatges, i compta amb el suport de la Diputació de Barcelona.
Aquesta és una convocatòria oberta a totes les persones viatgeres i afeccionades a la fotografia, i vol transmetre mitjançant la imatge la idea de viatge com a descobriment i com a forma d'intercanvi d'experiències i coneixements. Per això, s'anima a tota la ciutadania de Manresa i comarca a participar en el concurs amb les fotos de les seves darreres experiències viatgeres.
Les bases del concurs es podran consultar a la pàgina web de l'Ajuntament de Manresa (www.ajmanresa.cat) i per qualsevol dubte us podeu adreçar al Centre Cívic Selves i Carner (Tel . 93 872 74 77) o bé demanar més informació a cultura@ajmanresa.org.
S'obre el termini pel concurs fotogràfic «Viatgers manresans»
Hi ha dos premis valorats en 300 i en 100 euros per als guanyadors
ARA A PORTADA
-
-
La Fira Mediterrània arrenca a Manresa amb teatre familiar i mirades sobre la memòria i el mite Pere Fontanals
-
-
El Baxi Manresa estrena el seu compte de victòries davant un fluix Slask Wroclaw (74-62) Xavier Sucarrats
-
El Certamen Nacional de Pubillatge 2025 se celebrarà a Monistrol i a l'Abadia de Montserrat Pere Fontanals
Publicat el 02 de juliol de 2012 a les 15:57
Et pot interessar
-
Societat El Bages reprendrà l'Ecorail l'any 2027 per les antigues vies de potassa de Sallent
-
Societat El programa USènior d'UManresa obre el curs animant a fer servir les matemàtiques per entendre el món
-
Societat La Fira Mediterrània alterarà el trànsit al centre de Manresa
-
Societat El BusCat visita Sant Fruitós i destaca el Nexe Espai Jove com a referent en emancipació juvenil
-
Societat Professionals de l'ICS Catalunya Central, reconeguts en els prestigiosos Premis Barea
-
Societat Sant Fruitós apropa el patrimoni a la gent gran amb tallers de memòria i objectes antics