Aquest dilluns s'ha obert el termini per participar en la cinquena edició del concurs fotogràfic "Viatgers manresans", organitzat per l'Ajuntament de Manresa i Foto Art Manresa. Aquest concurs està ; centrat en la fotografia de viatges i està dotat amb un primer premi valorat en 300 euros (material fotogràfic i de viatge: motxilla, maleta rígida, revelat de fotos i trípode) i un segon premi valorat en 100 euros (val per una nit en habitació doble, sopar i esmorzar) cedits per Contrast, Franquesa i Viatges Martí.
Els autors que vulguin participar en el concurs podran presentar les seves obres al Centre Cívic Selves i Carner (C/ Bernat Oller, 14) en dos terminis: des d'avui dilluns fins el 26 de juliol i també del 3 al 12 de setembre. De les obres presentades se'n farà una selecció que s'exposarà al mateix centre cívic del 18 de setembre a l'11 d'octubre.
L'exposició es completarà amb dues nits temàtiques, els dijous 20 i 27 de setembre, amb les experiències i imatges dels viatges de Maties Sala (&ldqu o;Filipines amb bicicleta, avi, ferrari i nedant") i Gemma Blanch i Jeroni Soler ("Botswana, el secret més ben guardat d'Àfrica").
El cicle d'exposicions fotogràfiques i nits temàtiques "Viatgers Manresans", està organitzat pel Centre Cívic Selves i Carner i Foto Art Manresa. Hi col•laboren Llibreria Parcir, la Biblioteca del Casino, amb l'aportació d'una taula de llibres sobre viatges, i compta amb el suport de la Diputació de Barcelona.
Aquesta és una convocatòria oberta a totes les persones viatgeres i afeccionades a la fotografia, i vol transmetre mitjançant la imatge la idea de viatge com a descobriment i com a forma d'intercanvi d'experiències i coneixements. Per això, s'anima a tota la ciutadania de Manresa i comarca a participar en el concurs amb les fotos de les seves darreres experiències viatgeres.
Les bases del concurs es podran consultar a la pàgina web de l'Ajuntament de Manresa (www.ajmanresa.cat) i per qualsevol dubte us podeu adreçar al Centre Cívic Selves i Carner (Tel . 93 872 74 77) o bé demanar més informació a cultura@ajmanresa.org.
S'obre el termini pel concurs fotogràfic «Viatgers manresans»
Hi ha dos premis valorats en 300 i en 100 euros per als guanyadors
ARA A PORTADA
-
Ramon Bacardit denuncia per delicte d'odi els cartells apareguts durant la Fira de l'Aixada Pere Fontanals
-
El cap de la Guàrdia Civil de Manresa a l'alcalde Cornet el 23-F: «A tu no et passarà res, ets bon noi» Redacció
-
Apareix el jove desaparegut al Santuari del Far: ha estat voltant sol més d'una setmana Marc Orts i Cussó
-
-
La 146a trobada d'Aturem les Guerres a Manresa centra el debat en el conflicte a l'Iran Pere Fontanals
Publicat el
02 de juliol de 2012 a
les 15:57
Et pot interessar
-
Societat
Cardona desplega fins al 20 de març el programa del 8-M «Cardona amb nom de dona»
-
Societat
Súria enceta els actes del 8-M amb el teatre-fòrum «Àvies segle XXI»
-
Societat
La Residència de Navarcles modernitza els seus espais amb una inversió de 500.000 euros
-
Societat L'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà de vermell per commemorar el Dia Mundial de l'Audició
-
Societat
Treballs de millora del paviment al carrer Canyelles, dimarts
-
Societat
El parc de Sant Llorenç del Munt i l'Obac incorpora tecnologia per compatibilitzar escalada i biodiversitat
