SOS Racisme ha lamentat i condemnat l'agressió de divendres contra tres joves antifeixistes que va tenir lloc a Manresa. En un comunicat ha denunciat els fets "com una mostra més de les conseqüències del discurs de l'odi, que va molt més enllà de les paraules i les idees, i es materialitza en menyspreu cap a la vida humana". Segons l'entitat, el feixisme "s'està estenent i enfortint", ja que "trobem mostres de la seva organització cada dia" i han denunciat una "manca una resposta contundent des del Govern, les administracions i la justícia". L'agressió va acabar amb tres joves manresans ferits, un dels quals continua ingressat a la UCI.
Els fets van tenir lloc aquest divendres a la nit davant la sala Stroika de Manresa, quan un grup de neonazis va agredir tres joves manresans. L'agressió va acabar amb tres joves manresans ferits, un dels quals, ha passat el cap de setmana ingressat a la UCI de l'Hospital Universitari Mútua de Terrassa amb pronòstic reservat.
Segons l'entitat és "imprescindible que organitzacions, moviments socials, ciutadania i les administracions, ens unim en un sol crit contra el feixisme per aturar-lo i enderrocarli". Segons l'entitat, "el silenci només ens pot fer còmplices de la seva barbàrie". L'entitat ha celebrat les concentracions que s'han fet aquest cap de setmana a diferents ciutats de Catalunya per rebutjar els fets.
SOS Racisme condemna l'atac feixista de Manresa
L'entitat lamenta una "manca de resposta contundent del Govern, les administracions i la justícia"
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de març de 2012 a
les 19:30
Et pot interessar
-
Societat
Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
-
Societat
L'ICS Catalunya Central incorpora 45 nous residents de Medicina i Infermeria
-
Societat
El rodatge de «Los niños del Brasil» provocarà talls al Centre Històric de Manresa
-
Societat
La Diada de Colles de l'Eix obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
Manresa reforça la seva presència europea amb projectes d'habitatge, energia i comerç local
-
Societat
Sant Andreu Salut apropa als docents la realitat social i sanitària de Manresa
