Stradivarius i Ampans comparteixen una jornada solidària

Més de 400 persones van participar dissabte en la primera jornada solidària Stradivarius - Ampans

Publicat el 12 de desembre de 2010 a les 18:16

Tallers de moda realitzat a Ampans. Foto: AMPANS

Més de 400 persones, entre el personal de les dues organitzacions i persones usuàries d'AMPANS, van viure ahir al matí la Primera jornada solidària Stradivarius i Ampans, amb el lema "Tu també jugues". La jornada va ser iniciativa de  la planta que el grup d'Inditex té a Cabrianas, amb més de 500 treballadors, amb l'objectiu de conèixer de prop la tasca d'AMPANS en l'atenció a les persones amb discapacitat intel·lectual.

La trobada es va fer a les instal·lacions d'AMPANS a Santa Maria de Comabella, a Santpedor. Els actes van començar a les 11h del matí amb un partit de futbol entre dos equips formats per personal de les dues organitzacions i per persones usuàries d'AMPANS, i va comptar també amb l'animació d'un grup de ballarines de l'escola de dansa, Julieta Soler, que es va afegir a la iniciativa solidàriament.

Stradivarius va posar a la venda samarretes dissenyades expressament per a l'ocasió, amb la fusió dels logos de la seva organització i de l'entitat AMPANS, amb el lema de la jornada: "Tu també jugues". Els beneficis de la venda es destinaran a l'entitat. Stradivarius ha encetat una relació amb AMPANS aquest any, amb la incorporació a la seva plantilla laboral de persones amb discapacitat intel·lectual, a través del Servei d'Inserció  d'AMPANS.

La jornada es va completar amb tallers de maquillatge i costumització de roba, concurs de dibuix, sortejos i esmorzar, i va transcórrer en un ambient familiar, ja que molts dels participants van venir acompanyats de les seves famílies.