El ple municipal de l'Ajuntament de Súria va aprovar dijous per unanimitat un dictamen sobre l'adjudicació del servei del bar-restaurant ubicat en el Parc Municipal Macary i Viader. La sessió va tenir caràcter ordinari.
En el dictamen es preveu un contracte de cinc anys, més cinc de possible pròrroga que seran renovables d'any en any. La contractació ha estat realitzada per un procediment obert, al qual es van presentar cinc proposicions que van ser valorades per una mesa de contractació.
La proposta guanyadora es compromet a oferir uns menús basats en cuina tradicional catalana amb tocs de modernitat i productes de qualitat, a més de portar a terme diferents millores en les instal·lacions a l'interior i a l'exterior del local.
El ple municipal també va tractar els següents temes:
- Aprovació per 10 vots a favor (CiU, ERC, aiS i PSC) i 3 vots en contra (GIIS) d'un dictamen sobre la modificació de les següents ordenances fiscals:
- Taxa per parades, barraques, casetes de venda, espectacles o atraccions situats en terrenys d'ús públic i industrials del carrer i ambulants i rodatge cinematogràfic.
- Taxa per la prestació del servei de llar d'infants.
- Taxa per la prestació de serveis turístics al Poble Vell.
- Aprovació per 10 vots a favor (CiU, ERC, aiS i PSC) i 3 abstencions (GIIS) d'un dictamen sobre la modificació de crèdit 2/2018.
							
																					
																Súria aprova l'adjudicació del bar-restaurant del Parc Municipal Macary i Viader
En el dictamen es preveu un contracte de cinc anys, més cinc de possible pròrroga que seran renovables d'any en any
 
        ARA A PORTADA
- 
													Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals  
- 
													Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals  
- 
													El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals  
- 
													
													
															  
- 
													Jutgen un bagenc per violar repetidament la seva fillastra quan tenia entre 6 i 10 anys Pere Fontanals  
Publicat el 27 d’abril de 2018 a les 22:25
										Actualitzat el 27 d’abril de 2018 a les 22:28
									
								Et pot interessar
- 
												 Societat
												El Consell d'Infants de Sant Fruitós inicia un nou curs treballant sobre l'educació per la pau Societat
												El Consell d'Infants de Sant Fruitós inicia un nou curs treballant sobre l'educació per la pau
- 
												 Societat
												Manresa acull una jornada de referència sobre demències i innovació en l'atenció cognitiva Societat
												Manresa acull una jornada de referència sobre demències i innovació en l'atenció cognitiva
- 
												 Societat
												L'Abadia de Montserrat estrena una il·luminació amb més de 40 metres de lluminàries d'alta eficiència Societat
												L'Abadia de Montserrat estrena una il·luminació amb més de 40 metres de lluminàries d'alta eficiència
- 
												 Societat
												Súria inicia la instal·lació dels nous contenidors tancats i fixa el 24 de novembre com a data clau Societat
												Súria inicia la instal·lació dels nous contenidors tancats i fixa el 24 de novembre com a data clau
- 
												 Societat
												Sant Fruitós renova la flota amb tres noves escombradores per reforçar la neteja viària Societat
												Sant Fruitós renova la flota amb tres noves escombradores per reforçar la neteja viària
- 
												 Societat
												Nova senyalització a la cruïlla dels carrers Bruc, Era Esquerra, Martí Julià i Prudenci Comellas Societat
												Nova senyalització a la cruïlla dels carrers Bruc, Era Esquerra, Martí Julià i Prudenci Comellas

 
															 
															 
															 
															 
															