Súria commemorarà el Dia Internacional de l'Orgull LGTBI amb la projecció del documental Lluitadores, dedicat a l'experiència vital de dones lesbianes grans en la seva lluita per la igualtat i contra la discriminació. L'acte tindrà lloc dimarts 20 de juny a les 19.30 h, al saló de sessions de la Casa de la Vila.
Lluitadores és una pel·lícula realitzada per Maria Khan, una directora que ha guanyat premis a diferents festivals cinematogràfics per alguns dels seus documentals sobre el col·lectiu de persones lesbianes, gais, transsexuals, bisexuals i intersexuals (LGTBI).
Després de la projecció tindrà lloc un col·loqui amb la participació del president del Grup d'Amics Gais, Lesbianes, Transsexuals i Bixesuals (GAG), José Benito Eres Rigueira. Lluitadores és un documental produït per aquesta entitat barcelonina.
L'acte és organitzat per l'àrea d'Igualtat de l'Ajuntament de Súria, amb el suport del GAG i de la Diputació de Barcelona. El Dia Internacional de l'Orgull LGTBI se celebra el 28 de juny com una iniciativa d'àmbit global per exigir tolerància i respecte per a totes les persones, al marge de la seva orientació sexual.
En la darrera sessió del ple municipal de Súria es va aprovar per unanimitat l'adhesió de l'Ajuntament a la Xarxa de Municipis LGTBI, una iniciativa d'àmbit català per impulsar polítiques que fomentin el respecte i el reconeixement de les diverses orientacions afectives i sexuals.
Súria commemorarà dimarts el Dia Internacional de l'Orgull LGTBI
Societat
Amb la projecció del documental "Lluitadores", dedicat a l'experiència vital de dones lesbianes grans
ARA A PORTADA
-
Successos Manresa alerta d'un fort repunt de la delinqüència juvenil malgrat la baixada dels delictes Pere Fontanals
-
Societat El convent de Santa Clara es converteix en restaurant per reivindicar l'aprofitament alimentari Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans «Sàpiens» presentarà a la Fàbrica Nova un reportatge sobre la vaga de 1946 Pere Fontanals
-
-
Publicat el
16 de juny de 2017 a
les 19:27
Actualitzat el
16 de juny de 2017 a les
19:30
Et pot interessar
-
Societat
El Gastrorecup porta a Joviat una proposta gastronòmica basada en aliments recuperats
-
Societat
El carrer Súria de Manresa tindrà afectacions al trànsit per reparar el paviment
-
Societat
Manresa il·luminarà de taronja l'Ajuntament per donar visibilitat a la síndrome de Sudeck
-
Societat
Ampans reuneix més de 300 professionals d'empreses en una jornada inclusiva al Circuit de Catalunya
-
Societat
El carrer Hospital de Manresa es tallarà dissabte al matí per instal·lar-hi una grua
-
Societat
Sant'Egidio inaugurarà el nou curs de l'Escola de Llengua i Cultura amb un acte per la pau
