El saló de sessions de la Casa de la Vila acollirà dilluns vinent, 17 d'octubre, la presentació d'un projecte de voluntariat impulsat per diferents persones de Súria, amb el suport de l'Ajuntament. L'objectiu del projecte és constituir una associació per ajudar les persones necessitades en la seva vida quotidiana.
L'acte servirà per exposar els motius de la iniciativa i convidar tothom a participar-hi. El projecte pretén articular la resposta de la societat civil a l'increment de les necessitats d'atenció social en l'actual entorn de crisi econòmica. La sessió informativa començarà a les 21.00 h.
La nova associació permetria organitzar el treball de les persones voluntàries en funció de la seva disponibilitat i preferències, sense substituir la tasca que ja porten a terme altres entitats en l'àmbit del suport als més desfavorits.
En aquesta primera etapa, l'Ajuntament oferirà el seu assessorament administratiu i logístic per a la constitució de l'entitat i la posada en marxa d'aquestes actuacions.
L'Ajuntament dóna suport a la iniciativa perquè considera que el voluntariat té un paper molt important en moments de grans dificultats com l'actual, en què es posen a prova els valors d'una societat.
En aquest sentit, l'Ajuntament també confia en l'èxit del projecte per l'esperit solidari i la sensibilitat social que Súria ha mostrat en moltes altres ocasions.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
-
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
Publicat el
13 d’octubre de 2011 a
les 18:17
Et pot interessar
-
Societat La pluja talla l'RL4 de Rodalies entre Calaf i Manresa
-
Societat
Adeu a l'antic club «Las Palomas» de Manresa que està en ruïnes
-
Societat
El carrer Divina Pastora quedarà tallat durant cinc dies per les obres d'asfaltatge
-
Societat
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
-
Societat
Sant Fruitós patirà dos dies de talls de trànsit per treballs en línies elèctriques
-
Societat
La font ornamental de colors de Pineda de Bages adapta els horaris per combinar joc i decoració
