L'àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament de Súria ha instal·lat aquest mes de gener quatre contenidors de recollida de roba, sabates usades i altres residus tèxtils a diferents zones de la vila. El material recollit serà reutilitzat i reciclat per la Cooperativa Roba Amiga, una entitat d'àmbit català que agrupa entitats sense ànim de lucre amb l'objectiu de promoure la inserció de persones que es troben en risc d'exclusió social.
Els nous contenidors són de color taronja i es poden trobar al costat dels altres contenidors de recollida selectiva de les següents zones:
- Centre urbà: pàrquing Califòrnia.
- Barri de Salipota: rotonda de l'escola Mare de Déu de Montserrat.
- Barri de Joncarets: carrer Picasso.
- Barri Santa Maria-Bellavista: carrer Transportador.
L'objectiu dels nous contenidors és avançar en la millora de la dotació dels punts de recollida selectiva, oferint un servei que fins fa pocs mesos havia estat realitzat per una entitat de la vila.
La Cooperativa Roba Amiga destina els recursos generats per la recuperació de roba, sabates i altres materials tèxtils a la integració de col·lectius vulnerables. L'entitat gestiona més de 1.500 contenidors d'aquest tipus a tot Catalunya.
Represa del servei de contenidors soterrats
Els contenidors soterrats d'envasos, rebuig i matèria orgànica ubicats a la plaça de la Serradora i a l'entorn de la plaça de Sant Joan tornen a estar operatius des del mes de desembre passat, un cop han estat realitzades les adaptacions necessàries per garantir l'eficàcia del servei. Properament també tornarà a estar operatiu el contenidor soterrat de paper de la plaça de la Serradora.
ARA A PORTADA
-
-
Societat Mor Imma Serra, directora durant quaranta anys de la coral Eswèrtia i docent de música Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Les Caputxines i la Fàbrica Nova obren portes per les Jornades Europees del Patrimoni Redacció
-
Política Junts porta al Parlament la creació d'una Fiscalia de Menors de proximitat a Manresa Pere Fontanals
-
Economia Aigües de Manresa assumeix les depuradores de Castellbell i Monistrol i arriba a les 22 Pere Fontanals
Publicat el
22 de gener de 2016 a
les 18:54
Actualitzat el
24 de gener de 2016 a les
19:14
Et pot interessar
-
Societat
El Consell Comarcal del Bages reivindica que les persones grans decideixin i participin
-
Societat
Manresa commemora l'Octubre Trans* amb activitats per reivindicar la despatologització
-
Societat
Especialistes en Alzheimer es troben a Manresa a la 16a Jornada de Demències del Bages
-
Societat
La Marató de Donants de Sang de Súria aconsegueix donacions per ajudar fins a 255 persones
-
Societat
El Servei Territorial de Cirurgia d'Althaia i de l'Hospital de Berga consolida el treball en xarxa
-
Societat
La Festa del Dia de les Persones Grans de Manresa es trasllada a l'Anònima per la previsió de pluja
