El cupó de l'Organització Nacional de Cecs (ONCE) dedicat a Súria, corresponent al dilluns passat, 8 de novembre, es va esgotar a la vila, quadruplicant el volum de vendes en relació amb la mitjana habitual d'aquest sorteig, segons ha informat l'esmentada organització. El número premiat va ser el 95.860.
L'ONCE va vendre a Súria 760 unitats de l'esmentat cupó, que reproduïa una imatge de la façana de la Casa de la Vila i oferia dades bàsiques de població i superfície del municipi. En el conjunt de l'estat espanyol se'n van distribuir cinc milions d'unitats.
El cupó diari de l'ONCE se sorteja de dilluns a divendres, amb 50 premis de 35.000 euros. Els ingressos generats per la venda del cupó es destinen a finançar iniciatives de suport a la integració social de les persones discapacitades. A Catalunya, les seves vendes van donar ocupació a prop de 3.300 persones durant el darrer any.
Súria esgota el seu cupó de l'ONCE
Societat
El passat 8 de novembre la imatge de la vila sortia en les butlletes
ARA A PORTADA
Publicat el
10 de novembre de 2010 a
les 18:26
Et pot interessar
-
Societat
Súria consolida la commemoració del Dia Internacional de les Vídues amb una xerrada i un dinar
-
Societat
Cardona reobre els aparcaments del Rastrillo i reclama agilitzar la reconstrucció del mur
-
Societat
Manresa reforçarà el bus urbà per facilitar els desplaçaments al Festival Camins
-
Societat
Obres d'Aigües de Manresa al carrer Doctor Llatjós amb restriccions d'aparcament
-
Societat
Una vuitantena de persones participen al Mulla't per l'Esclerosi Múltiple a Manresa
-
Societat
La Festa Intercultural de Manresa recorda les víctimes dels terratrèmols de Veneçuela
