El cupó de l'Organització Nacional de Cecs (ONCE) dedicat a Súria, corresponent al dilluns passat, 8 de novembre, es va esgotar a la vila, quadruplicant el volum de vendes en relació amb la mitjana habitual d'aquest sorteig, segons ha informat l'esmentada organització. El número premiat va ser el 95.860.
L'ONCE va vendre a Súria 760 unitats de l'esmentat cupó, que reproduïa una imatge de la façana de la Casa de la Vila i oferia dades bàsiques de població i superfície del municipi. En el conjunt de l'estat espanyol se'n van distribuir cinc milions d'unitats.
El cupó diari de l'ONCE se sorteja de dilluns a divendres, amb 50 premis de 35.000 euros. Els ingressos generats per la venda del cupó es destinen a finançar iniciatives de suport a la integració social de les persones discapacitades. A Catalunya, les seves vendes van donar ocupació a prop de 3.300 persones durant el darrer any.
Súria esgota el seu cupó de l'ONCE
El passat 8 de novembre la imatge de la vila sortia en les butlletes
ARA A PORTADA
-
-
La Fira Mediterrània arrenca a Manresa amb teatre familiar i mirades sobre la memòria i el mite Pere Fontanals
-
-
El Baxi Manresa estrena el seu compte de victòries davant un fluix Slask Wroclaw (74-62) Xavier Sucarrats
-
El Certamen Nacional de Pubillatge 2025 se celebrarà a Monistrol i a l'Abadia de Montserrat Pere Fontanals
Publicat el 10 de novembre de 2010 a les 18:26
Et pot interessar
-
Societat El Bages reprendrà l'Ecorail l'any 2027 per les antigues vies de potassa de Sallent
-
Societat El programa USènior d'UManresa obre el curs animant a fer servir les matemàtiques per entendre el món
-
Societat La Fira Mediterrània alterarà el trànsit al centre de Manresa
-
Societat El BusCat visita Sant Fruitós i destaca el Nexe Espai Jove com a referent en emancipació juvenil
-
Societat Professionals de l'ICS Catalunya Central, reconeguts en els prestigiosos Premis Barea
-
Societat Sant Fruitós apropa el patrimoni a la gent gran amb tallers de memòria i objectes antics