Els nous camps solars del Pavelló Municipal d'Esports i l'Escola Francesc Macià de Súria eviten l'emissió de 40,96 tones anuals de CO2, amb una producció estimada de 144.138 kWh/any. La instal·lació d'aquests camps solars va ser impulsada per l'Ajuntament de Súria, amb el suport de la Diputació de Barcelona.
L'Ajuntament va rebre una subvenció total de 114.785,81 euros de la Diputació de Barcelona per a la instal·lació dels dos camps solars. Aquesta subvenció forma part del programa sectorial Renovables 2030 de la Diputació, en suport d'inversions locals per a la implantació d'energies renovables o comunitats energètiques.
El programa sectorial Renovables 2030 de la Diputació proposa impulsar actuacions amb impacte significatiu en la reducció de les emissions locals de gasos d'efecte hivernacle i en la reducció dels costos energètics que tinguin per objecte inversions relatives a plantes fotovoltaiques, calderes de biomassa o enllumenat públic.
Súria estrena camps solars al Pavelló i a l'Escola Francesc Macià
Les dues instal·lacions eviten l'emissió de 40,96 tones anuals de CO2
ARA A PORTADA
-
-
L'abat de Montserrat: «Rebem amb joia l'elecció de Lleó XIV, és un perfil de certa independència» Redacció
-
Sor Lucía Caram sobre Lleó XIV: «És un moment d'esperança. Té una visió molt clara de la realitat eclesial i mundial» Redacció
-
Sonen de joia les campanes de l'Abadia de Montserrat després de la fumata blanca del Vaticà Redacció
-
Publicat el 22 de març de 2024 a les 21:52
Actualitzat el 22 de març de 2024 a les 21:58
Et pot interessar
-
Societat Afectacions de trànsit per treballs d'Aigües de Manresa al carrer Martí Julià
-
Societat Tall de trànsit al carrer Jaume I de Manresa, dilluns al matí
-
Societat L'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà de blau per la Fibromiàlgia i les Síndromes de Sensibilització Central
-
Societat Afectacions de trànsit per esdeveniments festius als barris Vic-Remei i Poble Nou