L'Associació de Voluntariat de Súria ha iniciat les activitats esportives, culturals i de lleure per a nens i nenes en risc d'exclusió social, amb la col·laboració del Centre d'Esports Súria, la Societat Atlètica de Súria (SAS), mestres i voluntaris. La coordinació d'aquestes activitats és a càrrec de l'àrea de Benestar Social de l'Ajuntament.
Una vintena de nens i nenes de quart a sisè de primària participen en aquesta iniciativa, que s'afegeix a les altres línies de treball de l'Associació de Voluntariat. Aquestes activi-tats per a infants, agrupades sota el nom InfantSúria, s'ofereixen durant aquest primer semestre de 2012 com a experiència pilot.
Les activitats iniciades consisteixen en set tallers sobre plàstica, teatre, informàtica, ball, futbol, bàsquet i handbol. Les sessions es fan amb periodicitat setmanal al camp de futbol, al pavelló municipal i a l'antic edifici escolar del carrer Ernest Solvay, amb un seguiment permanent per part de l'àrea de Benestar Social i dels centres d'ensenyament.
En aquestes primeres setmanes, el desenvolupament d'aquestes activitats està sent molt positiu pel que fa a la participació dels infants i a la implicació de les entitats i persones voluntàries que s'encarreguen de portar-les a terme. En la selecció dels infants participa l'àrea de Benestar Social i els centres suriencs d'ensenyament primari (Francesc Macià, Mare de Déu de Montserrat i Sagrat Cor de Jesús).
L'Associació de Voluntariat també gestiona la recollida de donacions al banc d'aliments Aliments Súria, que posteriorment són distribuïdes a famílies necessitades de la vila.
Súria ha iniciat les activitats per a infants en risc d'exclusió
L'Associació de Voluntariat és qui porta a terme aquestes accions
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de març de 2012 a les 19:09
Et pot interessar
-
Societat La Cooperativa La Agrícola cedeix a l'Ajuntament de Sant Fruitós un fons documental centenari
-
Societat Bages Ciència Ciutadana reclama més suport per a les persones cuidadores d'Alzheimer
-
Societat Millores al Camí del Grau per evitar l'erosió i millorar el drenatge
-
Societat Cloenda de la 8a edició del programa Universi+ a UManresa
-
Societat Pavimentació del carrer Cardenal Lluch i plaça Independència aquest dissabte
-
Societat Pau Sellart: «La selectivitat em va anar molt bé, però no esperava tenir la millor nota del Bages»