La Setmana de la Gent Gran de Súria ha començat aquest dilluns i s'allargarà fins al 27 d'octubre, amb diferents activitats participatives, lúdiques i informatives. El programa d'actes comença aquest dilluns amb la presentació de la nova etapa del Consell Municipal de la Gent Gran.
El dia central de la Setmana serà dijous 20 d'octubre, amb una xerrada sobre alimentació saludable, un esmorzar i dues activitats alternatives: una caminada planera complementada per una sessió de mindfulness, i una sessió del programa d'exercicis per a la gent gran Anem a moure'ns.
El següents actes del programa de la Setmana de la Gent Gran seran un berenar i ball (divendres 21 d'octubre) i una sortida gratuïta a Tarragona, que inclourà una visita guiada pel llegat monumental de l'època romana en aquesta ciutat (dijous 27 d'octubre).
L'organització de la Setmana de la Gent Gran és a càrrec de l'àrea municipal de Benestar Social, amb la participació de l'Escola Municipal de Formació d'Adults, l'equip sanitari del CAP Goretti Badia, Associació de Gent Gran, Casal de la Dona, Centre Excursionista i Fundació La Caixa.
Súria inicia els actes de la seva Setmana de la Gent Gran
El dia central serà dijous amb una xerrada sobre alimentació saludable, un esmorzar i activitats físiques
ARA A PORTADA
Publicat el
17 d’octubre de 2022 a
les 16:55
Actualitzat el
17 d’octubre de 2022 a les
17:01
Et pot interessar
-
Societat
La CUP de Santpedor demana que les famílies de Cal Jorba participin en el control de la residència
-
Societat
Ajornat el desnonament de la família de l'escola del Xup de Manresa
-
Societat
El Bages redueix un 25% els residus a l'abocador en cinc anys
-
Societat
La Caravana de la Bondat de Sor Lucía porta 21 vehicles sanitaris a Ucraïna
-
Societat
Súria tala cinc arbres morts a la carretera de Manresa per evitar riscos
-
Societat
Els barris es rebel·len contra l'anonimat i reconstrueixen la vida en comú
