La Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura va començar a Súria aquest dilluns 19 de setembre amb una acció per senyalitzar els itineraris escolars per anar a l'escola a peu.
Les activitats de la Setmana continuaran aquest dijous 22 de setembre amb una jornada de promoció del bus urbà, un tall de trànsit al centre urbà de 8.00 a 9.00 h i l'acció 'A l'escola amb l'Ecopeu'.
Els alumnes de les escoles Francesc Macià, Mare de Déu de Montserrat i Fedac-Súria van col·locar els rètols amb els itineraris i van pintar sobre les voreres les petjades que marquen els camins escolars saludables. Als rètols, s'hi inclouen dades de diferents itineraris amb càlculs de distàncies, temps de recorregut a peu, cost de consum de carburant i emissions de CO2.
L'objectiu d'aquests rètols és posar de manifest els avantatges dels desplaçaments a peu dins del nucli urbà, atesa la poca distància i l'estalvi de carburant i d'emissions que comportarien.
L'organització de la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura a Súria és a càrrec de les àrees de Medi Ambient i de Via Pública i Seguretat Ciutadana de l'Ajuntament, amb el suport del Consell Municipal de la Gent Gran, dels centres d'ensenyament de la vila i de la Mancomunitat Intermunicipal del Cardener.
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de setembre de 2016 a les 21:54
Actualitzat el 20 de setembre de 2016 a les 21:59
Et pot interessar
-
Societat Ampans celebra 60 anys de trajectòria amb una gran festa comunitària a Santa Maria de Comabella
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa és la zona de Catalunya on més augmenta la temperatura
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Joan Fuster, a la cantonada amb la carretera del Pont de Vilomara