Les Escoles Verdes de Súria van portar a terme accions de neteja a l'entorn amb motiu de la Setmana Europea de la Prevenció de Residus, dins de l'European Clean Up Day. La participació de la vila en aquesta iniciativa d'àmbit europeu es completarà divendres 20 de maig amb una jornada de neteja oberta a tothom.
Prop de 180 alumnes i professorat de les escoles Francesc Macià, Salipota i Fedac van ser el passat divendres 6 de maig en l'acte de cloenda de les activitats escolars de la Setmana. Aquest acte de cloenda va tenir lloc a la plaça de Sant Joan. En aquest mateix espai es van dipositar sacs amb els residus netejats per l'alumnat de les Escoles Verdes de Súria per tal de sensibilitzar sobre la necessitat de reduir la generació de residus.
En el transcurs de l'acte de cloenda es van fer activitats participatives i un berenar saludable. Representants de l'alumnat hi van llegir escrits per explicar la seva experiència i demanar més conscienciació sobre la preservació del medi ambient. "Entre tots podem aconseguir un planeta millor, menys contaminat i més net", va ser una de les frases llegides.
La jornada del divendres 20 de maig tindrà lloc a l'entorn de la Residència Bell Repòs i del Cementiri Municipal. Prèviament, les persones participants s'hauran de concentrar a les 10 del matí al Parc Municipal Macary i Viader, des d'on seran traslladades als punts d'actuació amb el bus urbà. Es recomana que les persones participants portin calçat i roba còmoda, aigua i alguna cosa de menjar. Aquesta jornada oberta a tothom acabarà aproximadament a les 12 del migdia amb un petit refrigeri al Parc Municipal Macary i Viader.
A Súria, les accions de la Setmana Europea de la Prevenció de Residus són organitzades per l'Ajuntament a través de l'àrea municipal de Medi Ambient, la Mancomunitat Intermunicipal del Cardener, l'empresa ICL, Centre Excursionista de Súria i les Escoles Francesc Macià, Salipota i Fedac, amb el suport de l'Agència de Residus de Catalunya.
Súria inicia la seva participació en la Setmana Europea de la Prevenció de Residus
Amb accions de neteja de les Escoles Verdes
ARA A PORTADA
-
-
-
Una baralla al Guardiolenca - Balsareny de Tercera acaba als jutjats per diverses agressions Pere Fontanals
-
El pàrquing de la nova Delegació del Govern requerirà microvoladures amb última tecnologia Pere Fontanals
-
Junts reclama un pla de relleu generacional del comerç i carrega contra la gestió municipal Redacció
Publicat el 13 de maig de 2022 a les 21:51
Actualitzat el 13 de maig de 2022 a les 22:00
Et pot interessar
-
Societat
Cal Ton Bató es remodela per oferir lloguer social a famílies joves al Poble Vell de Súria
-
Societat
Manresa inicia millores en quinze trams de camins rurals amb una inversió de 47.000 euros
-
Societat
Mor Secundí Soldevila, exalcalde de Navarcles, als 89 anys
-
Societat
Althaia reuneix un centenar de professionals en una jornada sobre cognició i salut
-
Societat
Sant Fruitós recupera un antic camí rural i millora la connexió amb Torroella de Baix
-
Societat
L'Escola Sant Ignasi de Manresa recapta 545 euros per La Marató amb una caminada solidària
