Una quarantena de persones van omplir el Casal de Joves de Súria el passat dimarts en una sessió oberta sobre el Pla Local de Salut, que actualment es troba en fase d'elaboració. Durant tot aquest mes de novembre també es pot respondre una enquesta que es pot trobar al CAP Goretti Badia, a les farmàcies de la vila, a L'Esplai o a aquest enllaç.
Aquestes accions participatives formen part dels treballs del Pla Local de Salut, que definirà els objectius estratègics i les actuacions concretes per a la millora de la salut i la promoció dels hàbits de vida saludables en els propers anys.
En la sessió de participació es van recollir punts de vista que seran molt útils per definir aquests objectius. El Pla Local de Salut tindrà una vigència de quatre anys.
En l'elaboració del Pla Local de Salut hi participa l'Ajuntament de Súria, l'equip d'atenció primària (EAP) de Súria, l'Agència de Salut Pública de Catalunya i CatSalut, amb el suport de la Diputació de Barcelona i la coordinació de l'assessoria bagenca Amb Salut.
Súria omple en la sessió participativa del Pla Local de Salut
Societat
Una quarantena de persones es van aplegar al Casal de Joves
ARA A PORTADA
-
-
Successos Sant Vicenç i el Pont tanquen els accessos al medi natural pel risc extrem d'incendi Redacció
-
Societat Els Bombers superen una jornada crítica d'incendis simultanis Marc Orts i Cussó | Neus Climent
-
-
Successos La policia investiga un grup de menors per l'onada d'incendis en contenidors de Manresa Pere Fontanals
Publicat el
23 de novembre de 2023 a
les 18:57
Actualitzat el
23 de novembre de 2023 a les
19:02
Et pot interessar
-
Societat
Entra en Joc tanca el curs consolidant-se com un espai educatiu i comunitari de referència a Manresa
-
Societat
Sant Fruitós supera per primer cop el 55% de recollida selectiva
-
Societat
Obres al clavegueram tallaran durant almenys cinc dies el carrer Sant Antoni Maria Claret
-
Societat
L'Associació de Municipis del Camí Ignasià i els Jesuïtes segellaran una aliança per impulsar la ruta
-
Societat
Les Enramades del carrer Nou ompliran Sant Fruitós amb tres dies de festa i tradició
-
Societat
Súria consolida la commemoració del Dia Internacional de les Vídues amb una xerrada i un dinar
