L'àrea de Benestar Social de l'Ajuntament de Súria i el Consell Municipal de la Gent Gran posaran en marxa a partir d'aquest diumenge 22 d'abril el programa Quedem? de trobades mensuals adreçades a les persones grans de la vila, amb l'objectiu de fer-hi diferents activitats com a eina socialitzadora i per promoure les relacions intergeneracionals. Aquesta primera trobada tindrà lloc de 10.00 a 12.00 h a la plaça de Sant Joan.
Tot i adreçar-se de forma preferent a les persones grans de la vila, aquesta iniciativa també és oberta a tothom qui vulgui participar-hi, i especialment als infants.
Hi haurà espais per fer diferents activitats lúdiques, com jocs de taula, maquillatge per a infants, club de lectura, taller de punt, escacs, puzzles, activitats infantils i inflables. També es repartirà coca i xocolata a les persones que hi participin. L'horari de les activitats infantils es perllongarà fins a les 13.00 h.
El programa Quedem? compta amb la col·laboració de la Biblioteca Pública, Casal de la Dona, Associació de Gent Gran (L'Esplai), Fil de Llum, Institut Mig-Món i la participació d'Inflables Quintí.
Aquesta primera trobada de Quedem? forma part de la programació d'actes de Sant Jordi a Súria. Les dates de les següents trobades s'anunciaran oportunament.
Súria posa en marxa un programa de trobades mensuals amb les persones grans
Societat
Aquest diumenge es farà la primera de les trobades "Quedem?"
ARA A PORTADA
-
Economia El Bages, líder en creixement industrial en els darrers cinc anys, segella un pacte històric Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Clam premia el Grup de Cooperació d'Althaia pel seu suport a un hospital del Senegal Pere Fontanals
-
Successos «Jo només vull treballar tranquil», diu el taxista manresà difamat per la ultradreta Pere Fontanals
-
Societat «No és una lluita contra els docents»: 400 alumnes es manifesten a Manresa per la suspensió de sortides Pere Fontanals
-
Successos La Guàrdia Urbana deté un menor per llançar pedres a una patrulla després de la manifestació d'estudiants Pere Fontanals
Publicat el
16 d’abril de 2018 a
les 20:30
Actualitzat el
16 d’abril de 2018 a les
20:33
Et pot interessar
-
Societat
Manresa estrena un nou pas de vianants semaforitzat a les Bases
-
Societat
Un cafè, una taula i una conversa: Manresa plantarà cara a la soledat no desitjada
-
Societat
Manresa fa aquest dijous un tractament natural contra les herbes adventícies del cementiri
-
Societat
El Consell dels Infants de Súria arrenca el curs amb bústies de suggeriments a les escoles
-
Societat
Món Sant Benet reuneix més de 300 professionals quirúrgics per debatre sobre la IA
-
Societat
Les Brucardes ja tenen dos passos de corda perquè els esquirols creuin els carrers
