La bandera de l'Arc de Sant Martí, símbol del moviment LGTBI, han estat posada aquest dilluns 28 de juny a la façana de l'Ajuntament de Súria com a mostra d'adhesió simbòlica al Dia Internacional de l'Orgull LGTBI, que es commemora aquest dilluns.
Aquesta nit, la façana de la Casa de la Vila s'il·luminarà amb els colors de la bandera de l'Arc de Sant Martí. D'altra banda, aquesta setmana també seran pintats diversos bancs públics del passeig del Riu amb els mateixos colors.
Enguany, un dels lemes del Dia Internacional és És l'hora d'estimar a qui vulguis, com una invitació a superar els prejudicis i avançar cap a la plena igualtat de totes les opcions.
Recentment, els passos de vianants de la plaça de Sant Joan i de la plaça de la Serradora també van ser pintats amb els colors de la bandera de l'Arc de Sant Martí, juntament amb el lema Un pas per la diversitat.
L'Ajuntament de Súria forma part de la Xarxa de Municipis LGBTI des del maig de 2017.
Súria posa la bandera irisada a la façana de l'Ajuntament
Com a mostra d'adhesió simbòlica al Dia Internacional de l'Orgull LGTBI, que es commemora aquest dilluns
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de juny de 2021 a
les 20:26
Actualitzat el
28 de juny de 2021 a les
20:30
Et pot interessar
-
Societat
L'Associació de Veïns de Viladordis presenta el calendari d'activitats per al 2026
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà de blau pel Dia Mundial del Parkinson
-
Societat
L'Assemblea de Centres del Bages acusa el Govern de «propaganda» en l'àmbit educatiu
-
Societat
Gemma Garrigosa presenta a Manresa el seu llibre sobre salut i transformació personal
-
Societat
Sant Vicenç prepara el segon Mercat Origen Montserrat
-
Societat
Tall de trànsit a la plaça Llisach per obres al passeig de la República
