Aliments Súria va recollir més de 1.200 productes alimentaris i de la llar en la seva darrera jornada de donacions, que va tenir lloc dijous, 4 d'octubre. Es tracta de la xifra d'aportacions més gran registrada en aquestes jornades mensuals de donacions des que van començar a fer-se, el febrer passat.
En total, es van recollir 814 productes alimentaris i 67 productes de la llar en donacions particulars, i 332 productes aportats per la firma Productes Sant Mateu.
L'equip d'Aliments Súria vol agrair la bona resposta a aquesta nova jornada de donacions per part de les persones de la vila, de l'Associació de Veïns Mare de Déu d'Agost-barri de Santa Maria i de les empreses Productes Sant Mateu i Nutrialiments.
Aliments Súria és una de les línies de treball de l'Associació de Voluntariat de Súria per donar suport a les persones de la vila més necessitades a causa de la crisi. Totes les aportacions són distribuïdes a través de l'àrea de Benestar Social de l'Ajuntament i de Càritas Parroquial.
Súria recull més de 1.200 productes en la jornada de donacions
Va tenir lloc el passat dijous, 4 d'octubre
ARA A PORTADA
Publicat el 08 d’octubre de 2012 a les 17:23
Et pot interessar
-
Societat Un barceloní que es va mudar a Castellbell i el Vilar crea una escola de repoblament rural
-
Societat Treballs de renovació de la xarxa de clavegueram al passeig de Pere III, 60-62
-
Societat Castellbell i el Vilar renova la tanca de l'escola Jaume Balmes
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa a la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Rècord de participació a l'Estiu Jove de Manresa amb més de 2.000 joves
-
Societat Sant Vicenç de Castellet impulsa una campanya per posar al dia la titularitat dels drets funeraris