La Xarxa d'Arxius Municipals de la Diputació de Barcelona ha lliurat a l'Ajuntament de Súria prop de 46.000 documents digitalitzats de l'Arxiu Municipal de Súria per tal de facilitar-ne la consulta i preservar els originals en paper. Els documents digitalitzats provenen d'una època històrica compresa entre finals del segle XIX i començaments del segle XXI.
El lliurament d'aquest fons digitalitzat va anar a càrrec de l'arxiver itinerant de la Diputació, Albert Rumbo, en una reunió celebrada a la Casa de la Vila amb l'alcalde Albert Coberó, el regidor de Cultura i Via Pública, Miquel Soliva, i el tècnic de Cultura de l'Ajuntament.
Els documents digitalitzats inclouen actes del ple, padrons municipals i nombrosa documentació sobre l'activitat del consistori.
La digitalització d'aquests documents també permetrà la seva consulta a través d'internet, en aquells casos en què la seva publicació s'adeqüi a la legislació vigent sobre protecció de dades.
Súria rep de la Xarxa d'Arxius de la Diputació prop de 46.000 documents històrics digitalitzats
Els documents digitalitzats inclouen actes del ple, padrons municipals i nombrosa documentació sobre l'activitat del consistori
ARA A PORTADA
-
El número 1 de la selectivitat del Bages de l'any passat es torna a examinar i encara treu més nota Pere Fontanals
-
El convent de les Caputxines ja és de Manresa: adéu a quatre segles de vida monàstica Pere Fontanals
-
El fiscal demana 40 anys de presó per l'acusat de matar la seva parella embarassada a Manresa Pere Fontanals
-
La Universitat Catalana d'Estiu a Manresa obre una edició centrada en els grans reptes del país Redacció
-
Publicat el
06 de desembre de 2019 a
les 15:44
Actualitzat el
06 de desembre de 2019 a les
15:48
Et pot interessar
-
Societat La revetlla infantil obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
La revetlla de Sant Joan provocarà afectacions de trànsit a la plaça Hospital de Manresa
-
Societat
Nou ajornament «in extremis» del desnonament d'un matrimoni i dos menors a Manresa
-
Societat
Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
-
Societat
L'ICS Catalunya Central incorpora 45 nous residents de Medicina i Infermeria
-
Societat
El rodatge de «Los niños del Brasil» provocarà talls al Centre Històric de Manresa
