L'Ajuntament de Súria ha resolt prop de 370 incidències comunicades a través del servei Línia Verda, des de la seva posada en marxa durant l'any passat. El servei es pot utilitzar a través del web de la Línia Verda o descarregant l'aplicació gratuïta Línia Verda per a dispositius mòbils amb els sistemes operatius Android o iOS.
Els tipus d'incidències més freqüents que han estat comunicades per Línia Verda estan relacionades amb la neteja (20%), parcs i jardins (14%) i escombraries (13%). Altres temes destacats d'incidències han tingut relació amb voreres i calçades (12%), mobiliari urbà (11%), enllumenat (9%), clavegueram (4%) i senyals i semàfors (3%).
L'aplicació permet registrar imatges de la incidència detectada i geolocalitzar-la. Un cop enviada, aquesta informació arriba als serveis tècnics municipals encarregats de resoldre el problema.
La posada en marxa d'aquest servei a Súria és una iniciativa de l'àrea municipal de Via Pública. En la gestió de les incidències comunicades a través de Línia Verda hi participen tècnics de les àrees municipals de Via Pública, Urbanisme, Seguretat Ciutadana, Medi Ambient i l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC).
El servei Línia Verda és desenvolupat per l'empresa Ambientum i és utilitzat per centenars de municipis de diferents comunitats.
Súria resol prop de 370 incidències comunicades per la ciutadania a través de la Línia Verda
Els tipus d'incidències més freqüents estan relacionades amb la neteja (20%), parcs i jardins (14%) i escombraries (13%)
Ara a portada
Publicat el 11 de febrer de 2023 a les 10:50
Et pot interessar
-
Municipis La Festa Major Alternativa avisa: «Venen dies de moguda i enrenou»
-
Municipis Comencen les obres de rehabilitació i conservació del Parc Francesc Viñas de Moià
-
Municipis Sant Joan posa en funcionament dos punts de recàrrega gratuïts per a vehicles elèctrics
-
Municipis L'Ajuntament de Súria restaura el portal centenari de l'edifici escolar del carrer Ernest Solvay