L'Ajuntament de Súria s'ha adherit novament a la Setmana Europea de l'Energia Sostenible, que tindrà lloc del dilluns 25 al divendres 29 d'octubre amb diferents activitats i recursos en línia que seran accessibles a través d'internet. Enguany, la setmana posa l'èmfasi en la necessitat d'avançar cap a l'eficiència energètica, les energies renovables i la transició energètica, sota el lema Cap al 2030: reformar el sistema energètic europeu.
La setmana és una iniciativa d'àmbit europeu, que a Catalunya té el suport de l'Institut Català d'Energia, la Diputació de Barcelona i la Xarxa de Pobles i Ciutats cap a la Sostenibilitat.
En un context d'emergència climàtica i de crisi sanitària mundial, és necessari avançar cap a un model energètic net i sostenible, amb la implicació de la ciutadania en la gestió de l'energia que utilitzem a diari.
L'àrea municipal de Medi Ambient anima tothom a participar en les activitats virtuals de la Setmana que intenten promoure la sensibilització ambiental de forma lúdica i participativa.
Dues de les activitats proposades són la presentació de la Setmana Europea de l'Energia Sostenible i una Escape Room virtual.
							
																					
																Súria s'adhereix a la Setmana Europea de l'Energia Sostenible
De dilluns a divendres hi haurà diferents activitats i recursos en línia que seran accessibles a través d'internet
ARA A PORTADA
- 
													El conflicte entre la Festa Major Alternativa de Manresa i Can Jorba arriba al Parlament Pere Fontanals
															 - 
													Mor als 81 anys Francesc Iglesias, exalcalde de Sant Joan de Vilatorrada i expresident del Consell Comarcal del Bages Pere Fontanals
															 - 
													Docents del Bages exigeixen a Educació mesures urgents per evitar desnonaments d'alumnes Pere Fontanals
															 - 
													El festival Creafest portarà a Manresa la nova generació de creadors de contingut en català Pere Fontanals
															 - 
													Manresa s'uneix al Festival de Vida al Final de la Vida amb actes per celebrar i reflexionar Pere Fontanals
															 
Publicat el 23 d’octubre de 2021 a les 18:16
										Actualitzat el 23 d’octubre de 2021 a les 18:24
									
								Et pot interessar
- 
												
												Societat
												Si aixequeu la vista a Manresa, no us deixeu guiar per l'hora de la Seu
											 - 
												
												Societat
												L'Ajuntament de Manresa felicita Lluís Grifell pels seus 100 anys, una vida plena de cultura i memòria
											 - 
												
												Societat
												Els Premis Séquia arriben a la desena edició i obren convocatòria per reconèixer nous valors
											 - 
												
												Societat
												Manresa viu el Dia de Tots Sants amb una «Celebració de la mort» col·lectiva
											 - 
												
												Societat
												Manresa té un 32% de flux de matrícula viva en alumnes d'ESO
											 - 
												
												Societat
												Més de 130 professionals participen a Manresa en la Jornada d'EAIA de Trastorns Cognitius
											 
