A causa de les previsions de pluja per aquesta tarda i nit de dimecres, l'Ajuntament de Manresa ha suspès el tractament fitosanitari que estava previst fer als xiprers del cementiri de Manresa. Tant bon punt es conegui la nova data del tractament, es comunicarà.
En aquest cas, la plaga a controlar és l'assecada del xiprer, que provoca assecaments als exemplars afectats, succiona la saba que transcorre per les branques i redueix el seu valor ornamental. En atacs continuats fins i tot poden produir la mort dels arbres.
Suspès per la previsió de pluja el tractament fitosanitari als xiprers del cementiri
Societat
La intervenció s'havia de fer aquesta nit de dimecres, però ha quedat anul·lada
ARA A PORTADA
-
Política Junts i Nacionalista portaran al ple una moció contra el tràfic de drogues a Manresa Pere Fontanals
-
Política La CUP-Fem Manresa vol blindar les subvencions i els contractes municipals davant la corrupció Pere Fontanals
-
Societat El ple de Manresa obrirà la via a comprar el solar de l'Anònima per fer-hi 60 habitatges públics Pere Fontanals
-
Economia Manresa proposa pujar un 2,5% les ordenances fiscals del 2027, la meitat de l'IPC Pere Fontanals
-
Política Ferran Verdejo repeteix com a candidat del PSC del Bages, Berguedà i Solsonès al Congrés Pere Fontanals
Publicat el
20 d’abril de 2022 a
les 23:16
Actualitzat el
20 d’abril de 2022 a les
23:20
Et pot interessar
-
Societat
Althaia i Eurecat segellen un conveni per impulsar la innovació en salut al Bages
-
Societat
La Clínica Sant Josep de Manresa, finalista als Premis BSH pels resultats assistencials
-
Societat
Manresa rebrà el Llobregat per la Diabetis aquest dissabte al Pont Gòtic de Vilomara
-
Societat
Castellbell i el Vilar dota la Vall de Montserrat d'una nova pista poliesportiva
-
Societat
«Intervenint l'oblit» rescata la memòria domèstica de les dones amb 50 objectes antics
-
Societat
Trànsit tallat a la plaça Major i a Neus Català durant la Fira Mediterrània de Manresa
