Aquest dissabte, 29 de juny, a partir de les 15 i fins a les 2 de la nit de diumenge, amb motiu de les Festes de Sant Pere organitzades per l'Associació de veïns, es tallarà el trànsit de vehicles de la Ctra. Santpedor entre els carrers Cervantes i Dr. Zamenhof.
Les línies L2 La parada (dissabte 29) del servei Bus Manresa, desviarà el seu recorregut pels carrers Lluís Millet, Av. Dolors, Pl. Prat de la Riba i Av. Bases de Manresa per recuperar l'itinerari habitual a la Pl. de la Creu. Parada anul·lada: Francesc Cots.
Tall de trànsit a la carretera Santpedor entre els carrers Cervantes i Dr. Zamenhof, dissabte
Societat
Amb motiu de les Festes de Sant Pere, organitzades per l'Associació de la ctra. Santpedor
ARA A PORTADA
-
Economia L'Agència Espacial tria la companyia del manresà Sanpere per desenvolupar la xarxa de connectivitat segura de la UE ACN | Pere Fontanals
-
Societat Territori destina 1,6 milions a estabilitzar talussos a les carreteres d'accés a Montserrat Pere Fontanals
-
Successos Tallen el carrer Vilanova de Manresa mentre es valora el risc d'esfondrament d'un edifici Pere Fontanals
-
-
Política Dreta i extrema dreta situen Sor Lucía Caram al centre de la diana electoral a Manresa Pere Fontanals
Publicat el
27 de juny de 2019 a
les 19:55
Actualitzat el
27 de juny de 2019 a les
19:57
Et pot interessar
-
Societat
Els casals infantils del CAE i La Xarranca tanquen l'estiu amb 562 participacions al Bages
-
Societat
L'AFABBS programa diversos actes al Bages amb motiu del Dia Mundial de l'Alzheimer
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa inicia l'arranjament d'una quinzena de camins rurals
-
Societat
Obres de fibra òptica a la Muralla del Carme i l'entorn de l'Uniplant Garden a partir de dilluns
-
Societat
Sant Fruitós impulsa una nova oferta de formació per a adults
-
Societat
La Fira d'Artistes i Artesans provocarà afectacions de trànsit aquest dissabte al Passeig
