L'Ajuntament de Manresa ha informat que aquest dimarts 21 de maig de 6 del matí a 6 de la tarda, amb motiu de la implantació d'un camió grua per al manteniment de l'estació transformadora del servei elèctric al carrer Cós, 42, es tallarà el trànsit de vehicles del carrer Cós entre el carrer Bruc i el carrer Dos de Maig.
Tall de trànsit en un tram del carrer del Cós, dimarts fins a les 6 de la tarda
Societat
Per la implantació d'un camió grua per al manteniment de l'estació transformadora del servei elèctric
- Carrer del Cós de Manresa -
- GSV
ARA A PORTADA
-
Successos Què sabem i què no de l'enverinament del bomber de Santpedor Albert Santamaria? Pere Fontanals
-
Successos El bomber enverinat a Manresa era santpedorenc i havia estat reconegut per la seva feina Pere Fontanals
-
Successos Nova onada d'incendis de contenidors a Manresa amb un cotxe greument afectat Pere Fontanals
-
Política La PAHC Bages irromp a la Universitat Catalana d'Estiu a Manresa per reivindicar el Bloc 8 Pere Fontanals
-
Successos Nou detinguts per un assalt violent a un domicili de Manresa com a revenja per una baralla Pere Fontanals
Publicat el
20 de maig de 2024 a
les 11:43
Et pot interessar
-
Societat
Castellterçol acollirà una jornada informativa sobre el Plater i el seu impacte al Moianès
-
Societat
Sant Fruitós renovarà aquest estiu els banys de primària de l'escola Monsenyor Gibert
-
Societat
La fase final de les obres del Guimerà començarà dimarts amb el carrer tancat al trànsit
-
Societat
Les festes del barri de Sant Pau alteraran el trànsit a Manresa fins dilluns vinent
-
Societat
Manresa inicia les obres que connectaran l'avinguda de l'Esport amb el passeig del Riu
-
Societat
Les obres de FGC al túnel de Santa Clara comportaran afectacions de trànsit durant sis mesos
