La Secció de Rehabilitació Urbana ha comunicat que, amb motiu de l'esllavissada d'una part de la façana de l'edifici número 15 del carrer Remei de Dalt, s'ha tallat al trànsit de vehicles el carrer Remei de Dalt, entre la Plaça Hospital i el carrer Reparadores.
Els vehicles accediran i sortiran de l'Hospital de Sant Andreu des de la Plaça Hospital. Per accedir al tram de carrer més proper a la plaça del Remei, es podrà fer des del carrer Reparadores.
Aquest tancament es mantindrà fins que finalitzin els treballs d'arranjament de la façana afectada, com a mínim tot el cap de setmana.
Tallat el carrer Remei de Dalt mentre es repara l'esllavissada d'una part d'una façana
Societat
L'actuació durarà, com a mínim, durant tot el cap de setmana
ARA A PORTADA
-
-
Societat Ajornat el desnonament d'una dona i el seu fill a Manresa gràcies al «decret Maricarmen» Pere Fontanals
-
Successos Quatre dels nou detinguts per grafits en trens van actuar a Sant Vicenç de Castellet Pere Fontanals
-
Societat Mor Imma Serra, directora durant quaranta anys de la coral Eswèrtia i docent de música Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Les Caputxines i la Fàbrica Nova obren portes per les Jornades Europees del Patrimoni Redacció
Publicat el
23 de juny de 2016 a
les 18:00
Actualitzat el
23 de juny de 2016 a les
18:02
Et pot interessar
-
Societat
«Habitar el meu cos», sobre violència estètica, arriba a la Biblioteca del Pont de Vilomara
-
Societat
El Consell Comarcal del Bages reivindica que les persones grans decideixin i participin
-
Societat
Manresa commemora l'Octubre Trans* amb activitats per reivindicar la despatologització
-
Societat
Especialistes en Alzheimer es troben a Manresa a la 16a Jornada de Demències del Bages
-
Societat
La Marató de Donants de Sang de Súria aconsegueix donacions per ajudar fins a 255 persones
-
Societat
El Servei Territorial de Cirurgia d'Althaia i de l'Hospital de Berga consolida el treball en xarxa
