La C-55 ha estat tallada aquest diumenge a primera hora de la tarda per un servei que ha hagut de fer el Sistema d'Emergències Mèdiques al punt quilomètric 32,3, a l'altura de la sortida de Santpedor - La Parada, en terme de Manresa.
El tall ha afectat inicialment la via en sentit Barcelona poc abans de les 4 de la tarda, però després s'ha tallat també en sentit nord per la necessitat de l'aterratge d'un helicòpter sanitari.
En total, la via ha estat tallada una hora i ha acumulat retencions importants en tots dos sentits de la marxa. Un cop oberta, gradualment ha recobrat la normalitat.
Tallen durant una hora la C-55 a Manresa per una intervenció del SEM
Societat
L'actuació ha requerit de l'aterratge d'un helicòpter sanitari
- Helicòpter del SEM aterrat a la C-55 -
- Xarxes
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
Publicat el
29 d’octubre de 2023 a
les 18:59
Actualitzat el
29 d’octubre de 2023 a les
19:08
Et pot interessar
-
Societat La pluja talla l'RL4 de Rodalies entre Calaf i Manresa
-
Societat
Adeu a l'antic club «Las Palomas» de Manresa que està en ruïnes
-
Societat
El carrer Divina Pastora quedarà tallat durant cinc dies per les obres d'asfaltatge
-
Societat
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
-
Societat
Sant Fruitós patirà dos dies de talls de trànsit per treballs en línies elèctriques
-
Societat
La font ornamental de colors de Pineda de Bages adapta els horaris per combinar joc i decoració
