La C-55 ha estat tallada aquest diumenge a primera hora de la tarda per un servei que ha hagut de fer el Sistema d'Emergències Mèdiques al punt quilomètric 32,3, a l'altura de la sortida de Santpedor - La Parada, en terme de Manresa.
El tall ha afectat inicialment la via en sentit Barcelona poc abans de les 4 de la tarda, però després s'ha tallat també en sentit nord per la necessitat de l'aterratge d'un helicòpter sanitari.
En total, la via ha estat tallada una hora i ha acumulat retencions importants en tots dos sentits de la marxa. Un cop oberta, gradualment ha recobrat la normalitat.
Tallen durant una hora la C-55 a Manresa per una intervenció del SEM
L'actuació ha requerit de l'aterratge d'un helicòpter sanitari

- Helicòpter del SEM aterrat a la C-55 -
- Xarxes
ARA A PORTADA
Publicat el 29 d’octubre de 2023 a les 18:59
Actualitzat el 29 d’octubre de 2023 a les 19:08
Et pot interessar
-
Societat El Geoparc de la Catalunya Central impulsa un procés participatiu amb docents per definir el seu Pla Estratègic Educatiu
-
Societat Afectacions de trànsit per la Festa de Tardor dels comerciants del carrer Barcelona
-
Societat L'Associació de Familiars de Malalts d'Alzheimer celebra 25 anys amb un programa d'actes commemoratius
-
Societat Súria obre el termini per adjudicar dos pisos municipals en règim de lloguer
-
Societat Les obres per millorar la xarxa elèctrica a Pineda de Bages avancen segons el calendari previst
-
Societat Tall de trànsit en un tram del carrer Font dels Llops, aquest dijous